Ingen i Värmland?
38 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Jag kan nog inte komma till karlstad förrän helgen den 23-24 november om det skulle passa dig,maria?
Det skulle vara kul att träffa fighterbabe oxå,när man ändå är i karlstad!
Även mitzerl vill jag träffa då!
Oj,detta blir många tjejer på en gång!
Det skulle vara kul att träffa fighterbabe oxå,när man ändå är i karlstad!
Även mitzerl vill jag träffa då!
Oj,detta blir många tjejer på en gång!
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 10:38:46, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
tvilling99 skrev:Jag kan nog inte komma till karlstad förrän helgen den 23-24 november om det skulle passa dig,maria?
Preleminärt gör jag ingenting då. Kan boka dig den helgen om du har lust. *nicka*
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 10:38:46, redigerad totalt 1 gång.
Måste bara kolla min ekonomi!
Det skall bli kul att träffa dig!
Det skall bli kul att träffa dig!
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 10:38:46, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
ochPemer skrev:Lördag 24 november, ja det är ett bra datum! I så fall kan vi försöka hålla kontakt mellan båda träffarna!
Pemer skrev:Nästa träff hos mig... lördag 24 november...
Har jag missförstått något? Hur är detta möjligt?
Senast redigerad av Mats 2011-05-04 10:38:46, redigerad totalt 1 gång.
Ehm... nej, jag kan vänta tills jag har träffat dig, absolut!
Om då inte någon annan har flyttat in den 24 november, förstås...
Jag tänkte mig nog att hålla mig på min träff och att vi kan hålla kontakt med er som har träff i Wermland. Är inte jag hemma tror jag inte någon annan kommer in i lokalen här...
Om då inte någon annan har flyttat in den 24 november, förstås...
Jag tänkte mig nog att hålla mig på min träff och att vi kan hålla kontakt med er som har träff i Wermland. Är inte jag hemma tror jag inte någon annan kommer in i lokalen här...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 10:38:46, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Jag tänkte mig nog att hålla mig på min träff och att vi kan hålla kontakt med er som har träff i Wermland. Är inte jag hemma tror jag inte någon annan kommer in i lokalen här...
Nu fattade jag inte.... ska vi grupp-cam-chatta eller vad tänkte du på?
Öj ni som kommer! Ta med er en router och var sin bärbara så kan vi sitta i var sitt hörn och vara aspie-sociala på internet och ha trevigt där när vi ändå träffas IRL
Exakt, det skulle verkligen vara stereotypen av vad en Asperger-träff borde innebära.
Eller som vi målade upp det när vi ut och käkade första gången i vintras, alla borde ha monotona röster och bara sitta för sig själva - en som rabblade kungar, någon som läste upp hundra tusen decimaler av pi... jag kan ju rabbla alla svenska mästare i hockey ur huvudet för egen del...
...you get the picture!
Eller som vi målade upp det när vi ut och käkade första gången i vintras, alla borde ha monotona röster och bara sitta för sig själva - en som rabblade kungar, någon som läste upp hundra tusen decimaler av pi... jag kan ju rabbla alla svenska mästare i hockey ur huvudet för egen del...
...you get the picture!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 10:38:46, redigerad totalt 1 gång.