Vad spelar du för spel just nu?
102 inlägg
• Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Frallan skrev:Ingen av som har spelat Masseffect spelen?
Spelade klart ettan i veckan. Håller på och spelar om det en andra gång. Anstränger mig verkligen att spela som renegade, men det är inte alltid så lätt.
- soul boy II
- Anslöt: 2007-06-24
clivia skrev:vilken realm då?
Dentarg.
Dragonmaw.
Wildhammer.
Fetmarkerade är realmen med min blivande main i Cataclysm. Håller på att levla en Night Elf Priestess. Ska förflyta den till Ragnaros är det tänkt, spela med några kompisar. Det är PvP-server och jag är sugen på PvE-server (ev. Emerald Dream)! Wildhammer är PvE, men det är horde och min warrior - orkar inte mer.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Frallan skrev:Tänkte spela Catalysm själv med, problemet jag har är att jag har så många olika gubbar att spela med, så jag vet inte vilken jag vill ha som main
I Orignalet var spelade jag Holy Priest, i the Burning Crusade spelade jag Shadow Priest, i den större delen av Wrath of the Lich King spelade jag Fury & Arms Warrior.
Nu har jag hoppat från Horde till Alliance (med en ny karaktär som jag spelat från och till i 4 år). En Night Elf Priestess. Nuvarande Shadow Priest, men kommer spela Holy Priest i Cataclysm.
Fick min Tiny Emerald Whelpling idag (farm, farm, farm).
- earlydayminer
Kazath skrev:Jag spelar Empire: Total war lite av och till blandat med World of Warcraft och vissa inhopp i Half-life universumet. Dock så har mitt spelande fått ett abrupt stopp iochmed att mitt grafikkort nyligen börjat strejka.
Stackars ditt grafikkort.
Själv har man två (eller tre, om man räknar med mitt förra - gamla).
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
andypandy skrev:Spelar väldigt mycket schack. Försöker dock hitta något roligt strategispel som passar(för PC). Någon kanske har något tips på sådant.
Testa Civilization IV. Det tar ett tag att sätta sig in i, men är kul (och tidsdödande) när man lärt sig.
Själv satt jag sju timmar i sträck igår och spelade Planetfall ; en sci-fi-modifikation till Civ.
Jag spelade Medal of Honor: Airborne som en galning, det var riktigt roligt! Har inte spelat klart Call of Duty: Modern Warfare 2 än dock. Spelat en del Crysis också.
Det här blir ju också: http://www.ea.com/games/crysis-2
Kanske det fetaste FPS-spelet jag spelat, tycker mycket om idén. Riktigt häftigt spel som min näst äldsta broder rekommenderade till mig vid 2007 när Crysis släpptes.
Det här blir ju också: http://www.ea.com/games/crysis-2
Kanske det fetaste FPS-spelet jag spelat, tycker mycket om idén. Riktigt häftigt spel som min näst äldsta broder rekommenderade till mig vid 2007 när Crysis släpptes.
- earlydayminer
Xzirie skrev:Har svårt att hitta på nåt att göra i WoW nu när jag har 13 level 80s och mest väntar på Cataclysm. Så jag har börjat intressera mig för Sims 2 igen.
Själv är jag inne på mitt fjärde grafikkort på 6 år. De stackarna får kämpa
Hehe, du får dra köra på Achievements, tror inte du maxat det med dina småttingar.
- earlydayminer
earlydayminer skrev:Xzirie skrev:Har svårt att hitta på nåt att göra i WoW nu när jag har 13 level 80s och mest väntar på Cataclysm. Så jag har börjat intressera mig för Sims 2 igen.
Hehe, du får dra köra på Achievements, tror inte du maxat det med dina småttingar.
Jag är alldeles för lat för achievements. Det är ju så tråkigt!
Xzirie skrev:earlydayminer skrev:Xzirie skrev:Har svårt att hitta på nåt att göra i WoW nu när jag har 13 level 80s och mest väntar på Cataclysm. Så jag har börjat intressera mig för Sims 2 igen.
Jag är alldeles för lat för achievements. Det är ju så tråkigt!
Hehe, det kan bli ganska tråkigt, ja. But it'll keep you busy!
- earlydayminer