Kattkalas i Uppsala 12/6
30 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Kattkalas i Uppsala 12/6
På uppdrag av Heliora startar jag den här tråden.
Heliora skrev:Då jag är avstängd från att posta till den 28 maj, men gärna vill utannonsera denna träff i god tid har jag bett moderator Mats om hjälp med saken.
Den 10 juni fyller min älskade katt 2 år och det vill jag fira på samma sätt som ettårsdagen förra året, dvs med ett kalas.
Lördagen den 12 juni bjuder jag och kissen in till kattkalas här i Uppsala. Vi bjuder på tårta och kakor samt kaffe/the.
Tid: öppet hus fr.o.m kl 14.00
Mat och dryck tas med själv eller köps på närliggande restaurang.
Svara via pm eller i tråden, men jag själv kan inte skriva i tråden förrän den 28 maj. Av anonymitetsskäl vill jag inte att kattens namn eller ras skall nämnas i tråden! Jag svarar gärna på frågor via pm. Alla som vill får komma.
Vill gärna komma, men jag vill gärna gå på detta med: http://www.trosamarknad.se/ Så jag måste tänka mer hur jag ska göra.
Nu när jag själv kan skriva i tråden passar jag på att åter hälsa folk välkomna till detta kattkalas som skall fira min kisses 2-årsdag. Några har anmält sig, ser jag, och några är eventuella. Kul! Hoppas det kommer ännu fler! Vi lockar med tårta och kakor av diverse slag.
Här är en bild på jubilaren:
Här är en bild på jubilaren:
rdos skrev:Jaså, kissen får vara ute oxå?
Dotterns katt springer ut och in hela tiden här hemma. Hon har "tuffat till sig" nu så det blir inte så mycket slagsmål med den gamla utekatten heller.
Jodå, kissen går ut ibland, i sele med koppel då. Kontrollerad utevistelse. Man vill ju inte att något skall hända, dessutom är det ju en bilgata här utanför.
Vindra skrev:Vad önskar sig jubilaren?
Eller är hon typen som "har allt" och vill ha blomma?
Betyder det att du också kommer? Kul isåfall!
Glömde nog att skriva detta i första inlägget: man behöver inte ha med sig någon present! Jag och kissen blir så glada över besök i sig. Men om man vill ha med sig något så uppskattar kissen allting ätbart, mat eller (katt)godis, samt tygråttor eller liknande.