Träffar i Uppsala? (5 september)
Zombie skrev::shock: Och jag som vill kunna ha almanackan i fickan utan att den river sönder den! Men en kråka har jag satt.
Vilket jäkla oväsen det blir i fickan.... och vad kul det ser ut när kråkan vaknar och börjar flaxa....
Senast redigerad av Flia 2011-05-05 2:30:32, redigerad totalt 1 gång.
Karta:
http://kartor.eniro.se/foretag/Cafe+Lin ... a/69445826?
http://kartor.eniro.se/foretag/Cafe+Lin ... a/69445826?
Senast redigerad av nano 2011-05-05 2:30:32, redigerad totalt 1 gång.
Så detta café ligger alltså närmare Cappucino än det andra Linné-caféet?
Jag tror att jag kommer, vet inte hur länge jag kommer stanna dock. Första träffen var mycket trevlig och jag vill hemskt gärna vara med igen.
Jag tror att jag kommer, vet inte hur länge jag kommer stanna dock. Första träffen var mycket trevlig och jag vill hemskt gärna vara med igen.
Senast redigerad av Maldita 2011-05-05 2:30:32, redigerad totalt 1 gång.
Vindra skrev:Det hade ju varit trevligt med en kopp i gott sällskap.
(nu när iiiiiingen vill käka kina med mig )
Men attans. Jag kan inte.
Hoppas ni får trevligt.
Tack (om jag nu för min del är i skick att komma, måste tyvärr lämna dörren på glänt som sagt) och
Hoppas på fler gånger.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-05 2:30:40, redigerad totalt 1 gång.
Maldita skrev:Så detta café ligger alltså närmare Cappucino än det andra Linné-caféet?
Ja, Linnéhörnan ligger på Svartbäcksgatan 22, Linné Konstantina på Svartbäcksgatan 24 och Cappuccino på Svartbäcksgatan 26.
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 2:30:40, redigerad totalt 1 gång.
Om ni sätter upp Kafé Linné-skyltar öevrallt så kommer jag att inte hitta alls. Gör helst inte det. Två jäkla Linné-kaféer bredvid varandra, jag säger då det...
Troligtvis kommer jag inte att komma,. Ber om ursäkt. Jag måste renovera mitt rum, viliket jag inte ser fram emot.
Ursäkta för eventulella stavfel, det är sent, jag är trött, skriver i mörkret.
Troligtvis kommer jag inte att komma,. Ber om ursäkt. Jag måste renovera mitt rum, viliket jag inte ser fram emot.
Ursäkta för eventulella stavfel, det är sent, jag är trött, skriver i mörkret.
Senast redigerad av Maldita 2011-05-05 2:30:40, redigerad totalt 1 gång.
Jag har fått ett problem med att kunna resa till Uppsala på söndagen, men hoppas innerligt det ser till att lösa sig, i värsta fall om jag kan låna en slant till resa och fika av någon på lördag tills jag kan besöka en bank efter helgen.
Mitt SL-kort, bankkort, kundkort i Vi-butikerna och förmånsintyget från FK att jag har rätt att åka till reducerat pris med SL har till synes helt övernaturligt upplösts i tomma intet sedan någon gång efter att jag kom hem från en shoppingrunda på torsdagseftermiddagen.
Mitt SL-kort, bankkort, kundkort i Vi-butikerna och förmånsintyget från FK att jag har rätt att åka till reducerat pris med SL har till synes helt övernaturligt upplösts i tomma intet sedan någon gång efter att jag kom hem från en shoppingrunda på torsdagseftermiddagen.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 2:30:40, redigerad totalt 1 gång.