Olika sorters musikstilar
56 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Ja, galghumorn frodas iallafall. Om nu det var meningen? Givetvis ansluter jag mig till framlagda förslag, men någon tråd om det tänker jag inte starta.
Det där var några av orden jag har försökt hitta i frågan.
TK skrev:Den här ihopslagningen var inte särskilt lyckad. Ser det som ett effektivt sätt att ta livet av något spirande, också om det inte var tänkt som så.
Det där var några av orden jag har försökt hitta i frågan.
Ok, jag erkänner. Jag blev lite knäpp på alla versaler och spammande av avdelningen.
Har jobbat med att försöka dela upp tråden igen, men absolut inte till så många trådar det var från början. Det finns säkert synpunkter på hur jag har valt de olika genreavgränsningarna men det går inte att göra alla glada tyvärr.
Ber om ursäkt för mitt tilltag, det var väldigt förhastat insåg jag efter ett tag.
Det finns en metatråd om de olika stilarna nu:
metatrad-t15736.html
Den här tråden kommer att låsas. Vill ni ha något inlägg flyttat, gör då så att ni anmäler inlägget och anger i anmälan VILKEN TRÅD DET SKA FLYTTAS TILL så ska jag försöka göra det så snabbt jag kan.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Har jobbat med att försöka dela upp tråden igen, men absolut inte till så många trådar det var från början. Det finns säkert synpunkter på hur jag har valt de olika genreavgränsningarna men det går inte att göra alla glada tyvärr.
Ber om ursäkt för mitt tilltag, det var väldigt förhastat insåg jag efter ett tag.
Det finns en metatråd om de olika stilarna nu:
metatrad-t15736.html
Den här tråden kommer att låsas. Vill ni ha något inlägg flyttat, gör då så att ni anmäler inlägget och anger i anmälan VILKEN TRÅD DET SKA FLYTTAS TILL så ska jag försöka göra det så snabbt jag kan.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Några som fortfarande inte är utplacerade i genretrådar är Ingers 70-tals-samling: Alice Cooper, Elton John, Budgie, Sweet, Slade, T-Rex, Suzi Quatro m.fl.
Jag skulle kunna göra flyttarna men jag blir osäker på om jag ska välja
Rock, hårdrock, metal m m
eller
Soul, r'n'b och annan populärmusik
Den första känns mest naturlig. Jag lägger dem i den och döper om den till
Pop, Rock, hårdrock, metal, mm
Jag skulle kunna göra flyttarna men jag blir osäker på om jag ska välja
Rock, hårdrock, metal m m
eller
Soul, r'n'b och annan populärmusik
Den första känns mest naturlig. Jag lägger dem i den och döper om den till
Pop, Rock, hårdrock, metal, mm