NT killar återgår till apstadiet när de pratat med en tjej
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Lakrits skrev:Jag trodde att AP-stadiet nåddes först vid 65 års ålder.
Får se hur de blir om 2,5 år, om dom inte hinner höja pensionsåldern.
MsTibbs skrev:Allmän Pension.
Eller allmän passion.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
jag återgår till "Max-stadiet" (för dom som sett Mary and Max)
så fort jag träffar en tjej som är singel och visar intresse för mig får jag en massiv ångest attack utlöst av stress. för att undvika detta håller jag mig till min dator och mina tevespel och undviker alla "potentiella partners" på detta sättet.
önskar jag också hade en ap-hjärna så jag kunde flörta som alla andra.
så fort jag träffar en tjej som är singel och visar intresse för mig får jag en massiv ångest attack utlöst av stress. för att undvika detta håller jag mig till min dator och mina tevespel och undviker alla "potentiella partners" på detta sättet.
önskar jag också hade en ap-hjärna så jag kunde flörta som alla andra.
MsTibbs skrev:Lavender_Blue: I'm a barbie girl...
På den bilden är det mest grabben i bakgrunden som är fascinerande. Tjejer får ha epic tits hur mycket de vill ... det är bara jag som inte förstår vitsen med "the game" som folk verkar vara så besatta av. Det värsta har varit när jag träffat på någon man som verkar intelligent och intressant, och så försvinner han med någon donna som uppenbarligen KAN spelet.
Somliga killar har sagt att de vill ha en intelligent tjej, men vad de menar är att de vill ha en tjej som är smart nog att förstå att killen själv är intelligent, och storögt beundra hans briljans. Inte en tjej som SJÄLV är minst lika, eller mer intelligent än hanen.
Blä.
- Lavender_Blue
- Anslöt: 2010-05-20
outzaidur skrev:önskar jag också hade en ap-hjärna så jag kunde flörta som alla andra.
Hur många gånger har man inte tänkt så. Det verkar vara lättare att vara som alla andra. Ignorance is bliss, they say.
- Lavender_Blue
- Anslöt: 2010-05-20
outzaidur skrev:jag återgår till "Max-stadiet" (för dom som sett Mary and Max)
Jag vet inte vilka Max och Mary är, men det där låter som Ingemar i "Mitt liv som hund" så jag tror att jag förstår vad du menar.
Om männen blir alltför distraherade (återgår för mkt till apstadiet för att kunna jobba) så blir kvinnan avskedad:
Debrahlee har givietvis stämt banken för diskriminering (det här är ju i USA).
Jag tycker lösningen om männen är så oprofessionella att de glömmer jobbet bara för att de har en snygg kvinnlig kollega är: Skicka dem på terapi. Under tiden anställer man homosexuella män och heterosexuella kvinnor som vikarier.
http://www.metrojobb.se/artikel/2010/06/03/74837/fick-sparken-for-att-hon-var-for-snyg/Efter att ha skött sig exemplariskt i flera månader blev 33-åringen inkallad till ett rum. Där förklarade två chefer att hon måste ändra klädstil, eftersom de manliga kollegerna inte kunde koncentrera sig på jobbet.
Citibankcheferna satte upp en lista på plagg hon inte fick bära. Där fanns bland annat polotröjor och knälånga kjolar. Samtidigt bar andra bankkvinnor urringade blusar och kortkort.
– De sa att deras kroppsformer var annorlunda än mina och att jag drog till mig för mycket uppmärksamhet, säger hon till The Village Voice.
Debrahlee har givietvis stämt banken för diskriminering (det här är ju i USA).
Jag tycker lösningen om männen är så oprofessionella att de glömmer jobbet bara för att de har en snygg kvinnlig kollega är: Skicka dem på terapi. Under tiden anställer man homosexuella män och heterosexuella kvinnor som vikarier.