Krigarn i Stan
69 inlägg
• Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Jossan skrev:rdos skrev:Krigarn är ingen riktigt redig Skåning som åker till 08-land så där.
Krigarn är väl från Tumba från början, och har väl därmed aldrig kunnat betraktats som någon riktig skånepåg.
Fast samtidigt så brukar inte landsförrädare och desertörer vara välkomna tillbaka om inte det gäller för att sona sina brott genom fängelse eller arkebusering.
rdos skrev:Krigarn är ingen riktigt redig Skåning som åker till 08-land så där.
På den punkten är vi helt överens.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Forummedlem skrev:Själv är jag i Skåne under nästa vecka.
Vill du ordna träff får du göra det i annan tråd.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Ja, det verkar ju rimligt. Jag bara menade att jag inte kan delta i de aktiviteter som tråden handlar om.
- Forummedlem
- Anslöt: 2009-09-09
Ok, jag missuppfattade inlägget. Ja det är alltid trist när folk får förhinder men det går fler tåg.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Vi har inte diskuterat tid, jag får höra med värden och se vad han tycker passar. Det enklaste kanske är att fastställa ett tidigast-klockslag varifrån folk kan droppa in. Återkommer.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Krigarn föreslog startpunkt 15.00 och det verkar helt okej för min del.
Mat och dryck får var och en ordna själv.
Jag funderar själv på att käka delvis hemlagat, typ varmkorv och potatissallad, och är lite inne på om man skulle överväga att alla som vill kan beställa i förväg om ni vill ha av detta.
Något intresse av det?
Mat och dryck får var och en ordna själv.
Jag funderar själv på att käka delvis hemlagat, typ varmkorv och potatissallad, och är lite inne på om man skulle överväga att alla som vill kan beställa i förväg om ni vill ha av detta.
Något intresse av det?