Musikunderforum? (Omröstning)
Kimmelie skrev:Jag trodde man skulle vänta på klartecken från nån modd först...
Det här hoppas jag man kan tolka som ett klartecken.
Kimmelie skrev:Men då sätter jag väl igång då. (Fast jag borde nog äta middag först, men kanske om en halvtimme...)
Senast redigerad av Zombie 2010-05-17 18:08:42, redigerad totalt 1 gång.
Nej, så är det ju säkert för många av oss i mycket högre grad än för de flesta andra.
Egentligen för mig också, bara det att jag ändå inte orkar göra något vettigt just nu och att det här var viktigt för mig. Och det vanliga för min del, att om jag inte rider på den lilla vågen nu så kanske det inte kommer någon mer.
Men jo, det vore ju bra om någon från ledningen gav någon sorts försäkran mot att man anstränger sig förgäves en gång till.
Egentligen för mig också, bara det att jag ändå inte orkar göra något vettigt just nu och att det här var viktigt för mig. Och det vanliga för min del, att om jag inte rider på den lilla vågen nu så kanske det inte kommer någon mer.
Men jo, det vore ju bra om någon från ledningen gav någon sorts försäkran mot att man anstränger sig förgäves en gång till.
Kimmelie skrev:Jag kör gärna igång, det lär nog gå som på löpande band, fast i racerfart, för min del... Jag var bara rädd att få en varning för att missbruka utropstecknet... Men jag antar att det inte ska vara nån risk för det nu, eller...?
Vi har inte fått något klartecken från någon moderator. Dels på om det är ok att utnyttja utropstecknet, och dels på om det finns någon moderator som har lust att återställa den här missen.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
[mod]Det jag kan säga är att det inte är bestämt exakt hur vi ska gå tillväga. Vi har alla begränsat med tid att lägga på modererandet, så det måste få ta den tid det tar.
Tanken bakom att anmäla inlägg för att demonstrera vilken genre de tillhör är god, men det är bäst om ni avvaktar med att göra det för närvarande.
När vi bestämt hur vi ska göra så blir ni såklart underrättade.[/mod]
Tanken bakom att anmäla inlägg för att demonstrera vilken genre de tillhör är god, men det är bäst om ni avvaktar med att göra det för närvarande.
När vi bestämt hur vi ska göra så blir ni såklart underrättade.[/mod]
Aj, då... Jag skulle bara meddela att jag har klickat på mitt första utropstecken, och det kom automatiskt upp som ämne SYNTH!, så det finns tydligen lagrat nånstans i vilka trådar de olika inläggen var postade ursprungligen.
Men det är väl bäst att jag väntar på klartecken då, innan jag fortsätter. Jag som tyckte det skulle vara så kul att köra igång...
Men det är väl bäst att jag väntar på klartecken då, innan jag fortsätter. Jag som tyckte det skulle vara så kul att köra igång...
[mod]Sådär. Håll tillgodo. Man är inte sämre än att man kan ändra sej...
http://www.aspergerforum.se/olika-sorte ... tml#402284[/mod]
EDIT: Det skulle vara modruta där... så jag la till den i efterhand....
http://www.aspergerforum.se/olika-sorte ... tml#402284[/mod]
EDIT: Det skulle vara modruta där... så jag la till den i efterhand....
Senast redigerad av weasley 2010-05-20 20:45:26, redigerad totalt 1 gång.
Kimmelie skrev:Tack! :D
Men jag hittade flera inlägg, som ursprungligen var postade i synthtråden, i en annan tråd, och jag skulle gärna vilja att de förs över till den tråd som nu heter Elektronisk musik... Hoppas du ursäktar om jag är besvärlig, weasley...
[mod]Har petat runt lite med inlägg. Hoppas det blev bättre.[/mod]
Musik förtjänar ett eget forum inte bara för att den är så populärt utan också för att det är ett så brett ämne. Om man ska klaga på mängden underforum så tycker jag snarare att det finns gör många "allmänna" underforum, som i viss del överlappar varandra. Det är ett större problem än ett underforum om ett brett men väldefinierat ämne.
Kahlokatt skrev:Och vad är det för fel på musikaler om jag får fråga!?
Det är inget fel alls på musikaler men felet är väl att man lagt klassisk musik och musikaler i samma tråd. Känns som man lika gärna kunde lägga heavy metal och kärleksballader i samma tråd också då.. för likheterna mellan de två genrerna är lika stor.
Trampe skrev:Kahlokatt skrev:Och vad är det för fel på musikaler om jag får fråga!?
Det är inget fel alls på musikaler men felet är väl att man lagt klassisk musik och musikaler i samma tråd. Känns som man lika gärna kunde lägga heavy metal och kärleksballader i samma tråd också då.. för likheterna mellan de två genrerna är lika stor.
Jag skämtade bara. Notera den blinkande smileyn.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter