Dokumentärserie om Sveriges historia (TV4)
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Dokumentärserie om Sveriges historia (TV4)
Med Dick Harrison.
Såg lite på programmet, men tröttnade fort då jag har svårt för dramatiseringar i dokumentärer. Det står i vägen för innehållet. Jag har ingen lust att se en pälsklädd skådespelare smyga omkring i skogen med nån jävla pilbåge...
Undantaget är när det är riktigt välgjort vilket det såklart inte alltid är. Ett exempel på det är en BBC-dokumentär om Auschwitz som gick för flera år sedan.
Såg lite på programmet, men tröttnade fort då jag har svårt för dramatiseringar i dokumentärer. Det står i vägen för innehållet. Jag har ingen lust att se en pälsklädd skådespelare smyga omkring i skogen med nån jävla pilbåge...
Undantaget är när det är riktigt välgjort vilket det såklart inte alltid är. Ett exempel på det är en BBC-dokumentär om Auschwitz som gick för flera år sedan.
Re: Dokumentärserie om Sveriges historia (TV4)
mnordgren skrev:tröttnade fort då jag har svårt för dramatiseringar i dokumentärer. Det står i vägen för innehållet. Jag har ingen lust att se en pälsklädd skådespelare smyga omkring i skogen med nån jävla pilbåge...
Fullständigt medhåll på det.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Thurizas skrev:Ja,det funkar Fast jag har lite svårt för ena programledaren då det jämt låter som om han pratar till barn. Nästa gång skall det handla lite om vikingar.
YES!
Hej och välkomna till bullen!
- junkandshit
- Anslöt: 2007-09-05