M$ Outlook flera användare
3 inlägg
• Sida 1 av 1
M$ Outlook flera användare
Jag vill ha två användare i M$ Outlook. Men hur gör man för att SLIPPA DELA KONTAKTER? Jag blir galen på det här. Jag vill inte ha en dubbelt så lång kontaktlista, och jag vill inte sedan få min synkade telefon proppad med kontakter.
Jag ser inte att den gamla vanliga adressboken går att använda, den som går att ha i outlook express (där man kan ha olika typer av kontaktlistor samt kan BYTA användare helt. VARFÖR finns inte den möjligheten i M$ Outlook? Tänk vad skönt att bara byta användare och slippa dela allt.
Jag vill inte att man ska logga ut från hela datorn och byta användare på det viset.
Jag ser inte att den gamla vanliga adressboken går att använda, den som går att ha i outlook express (där man kan ha olika typer av kontaktlistor samt kan BYTA användare helt. VARFÖR finns inte den möjligheten i M$ Outlook? Tänk vad skönt att bara byta användare och slippa dela allt.
Jag vill inte att man ska logga ut från hela datorn och byta användare på det viset.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
<a target="_blank" href="http://www.google.se/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=several+users+in+outlook">Sökning: several users in outlook</a>
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11