Fotopromenad
33 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Fotopromenad
Spekulerar över intresset att kombinera de som gillar foto o de som gillar promenader.
Grimuald hade en bra ide om färdväg med utgångspunkt från Norsborg som lär vara fint ställe o gå på.
Vad tycker ni allihopa?
Både de som bara vill ta en promenad o de som även vill fota är såklart välkomna.
Grimuald hade en bra ide om färdväg med utgångspunkt från Norsborg som lär vara fint ställe o gå på.
Vad tycker ni allihopa?
Både de som bara vill ta en promenad o de som även vill fota är såklart välkomna.
Senast redigerad av nano 2011-05-05 2:38:25, redigerad totalt 1 gång.
Vädret kanske inte är det bästa för att vara ute den närmaste tiden:
http://www.klart.se/stockholm-län/
Måndag eller tisdag kan bli bra om det ändrar sej. Men det är svårt att veta nu. Det vet man kanske dagen innan.
Sen tycker jag nog att det blir finare i maj, då det är grönare och finns mer blommor.
Sen är jag iaf upptagen första veckan i maj.
http://www.klart.se/stockholm-län/
Måndag eller tisdag kan bli bra om det ändrar sej. Men det är svårt att veta nu. Det vet man kanske dagen innan.
Sen tycker jag nog att det blir finare i maj, då det är grönare och finns mer blommor.
Sen är jag iaf upptagen första veckan i maj.
Senast redigerad av catasa 2011-05-05 2:38:25, redigerad totalt 1 gång.
Ja hörni finns det fler som vill promenera onsdagen den 5:e?
Eller bli det bara jag och trevliga Jossan på promenaden?
Jag går förvisso gärna på promenad med enbart Jossan och mig men fler får gärna komma
Eller bli det bara jag och trevliga Jossan på promenaden?
Jag går förvisso gärna på promenad med enbart Jossan och mig men fler får gärna komma
Tja eftersom vi inte hört av Grimuald ännnu så föreslår jag att vi utgår ifrån Vårby gård där jag bor
Speciellt som jag råkar veta att både du och Jossan som verkar vara de enda kvarvarande intresseterna har lätt o ta er hit med tunnelbanans röda linje och buss 707 alt 740 som är lättåtkomliga med pendeltåg.
Jag föreslår klockan 13:00 om det kan tänkas passa alla inblandade?
Speciellt som jag råkar veta att både du och Jossan som verkar vara de enda kvarvarande intresseterna har lätt o ta er hit med tunnelbanans röda linje och buss 707 alt 740 som är lättåtkomliga med pendeltåg.
nano skrev:Tja eftersom vi inte hört av Grimuald ännnu så föreslår jag att vi utgår ifrån Vårby gård där jag bor
Hej hopp! Jag är intresserad. Jag är tillgänglig för promenad efter kl 15.
Senast redigerad av Grimuald 2011-05-05 2:38:25, redigerad totalt 1 gång.
Nu blev jag just uppringd för första gången på buslänge om en provfilmning, och de ville att man kom in och provfilmade i morgon mellan 14 och 20. Någon tid direkt vid 14 hade de inte, men vid 14.30, i innerstan. Jag bokade tid så dags och siktar in mig på att kunna ta mig till Vårby gård så fort som möjligt efteråt. Kanske kan vara där till 15.30, det kanske är lagom för Grimuald också?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 2:38:25, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Nu blev jag just uppringd för första gången på buslänge om en provfilmning, och de ville att man kom in och provfilmade i morgon mellan 14 och 20. Någon tid direkt vid 14 hade de inte, men vid 14.30, i innerstan. Jag bokade tid så dags och siktar in mig på att kunna ta mig till Vårby gård så fort som möjligt efteråt. Kanske kan vara där till 15.30, det kanske är lagom för Grimuald också?
Ska du fram, provfilma och tillbaka på bara en timma?
Senast redigerad av Jossan 2011-05-05 2:38:25, redigerad totalt 1 gång.
Pemer, du kan ju ringa till någon av oss o se var vi är och så vet du ju då när du kommit ut från stället.
Kan ju hända att det blir längre eller kortare antar jag?
Som jag förstått är provfilmningar ganska ungefärliga?
Du har ju mitt nummer är jag ganska säker på
15 eller 15:30 är helt ok för mig
Kan ju hända att det blir längre eller kortare antar jag?
Som jag förstått är provfilmningar ganska ungefärliga?
Du har ju mitt nummer är jag ganska säker på
15 eller 15:30 är helt ok för mig
Tuben tar nog rätt lång tid ut dit, men jag kommer att vara ganska nära Karlbergs station och Odenplan, har tid 14:30 och kan kanske slinka in lite tidigare om jag har tur. Och det beräknas bara ta ca tio minuter. Så tjugo-kvart i är jag på väg därifrån och åtminstone runt tre bör jag kunna sitta på ett tunnelbanetåg på väg mot Norsborg. Halv fyra kanske inte räcker. Men jag kan slår väl nano en signal när jag närmar mig Vårby gård, så får vi se var ni är då!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 2:38:25, redigerad totalt 1 gång.