Samtalskväll i Sundsvall - onsdagen den 12 maj

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Samtalskväll i Sundsvall - onsdagen den 12 maj

Inläggav Norrlänning » 2010-05-02 19:16:44

Attention Sundsvall-Timrå arrangerar Attentionträffen, som är en mötesplats för oss vuxna med neuropsykiatriska diagnoser.

Onsdagen den 12 maj är det dags för Attentionträffens samtalskväll. Mellan 18.00 och ca 20.30 kommer vi att vara i Attentions lokal på Storgatan 31 i Sundsvall (ingång Varvsgränd 2 mellan Coffee House och Sprej). Till vårens sista träff serverar vi tårta till fikat (varav en är fri från nötter). Pris 20 kr/person. Ingen föranmälan krävs!

Under kvällen är tanken att vi ska diskutera några vardagssituationer och olika sätt att agera i dessa. Det finns även möjlighet att vara med i en grupp som pratar om lite allt möjligt. I båda grupperna går det naturligtvis bra att "bara" sitta med och lyssna.

För mer info: http://attention.begeno.se/kalender/att ... mtalskvall .

Har du frågor så kontakta oss gärna på attentiontraffen@attention-st.se . Det går självklart även bra att fråga direkt i tråden eller med genom ett personligt meddelande. Jag kan dock inte garantera ett snabbt svar då jag inte är inne på Aspergerforum regelbundet.

Varmt välkommen!
Norrlänning

Anslöt: 2010-01-16

Inläggav nano » 2010-05-02 21:23:42

Nu lovar jag inte att komma men det vore lite kul o se hur det kan bli när NT arrangerar för människor med diagnos.
Har ju hört och tror det blir mycket "klappa på huvudet" vore kul o undersöka den saken själv.
nano

Anslöt: 2008-06-20

Återgå till Träffar

Logga in