Vad är den bästa musik? Del 5
Har säkert postats förr, men dagens datum rättfärdigar att den i så fall postas igen:
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-05 0:32:19, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Truly skrev:
Truly, här är du inne på rätt spår, och Mission vet jag att du gillar också, men sen? Helene Sjöholm? Hon är söt, fina ekorreögon. Och förresten, sjunger kanske en eller annan låt hyfsat också:
Det gäller att ha ett öppet sinne
Senast redigerad av AAA 2011-05-05 0:32:19, redigerad totalt 1 gång.
rdos skrev:Du menar förstås låten: "upp till kamp emot socialen".
Sossarna har inte ensamrätt på internationalen vettu.
Det verkar vara lite ont om låtar som handlar om dumma socialtanter, men Kartellen sjunger om LVU i nån låt. Men det är ju hiphop
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-05 0:32:19, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Om ni inte orkar se Robocop, eller vill ha en minnesupdatering:
Senast redigerad av Liljencroowna 2011-05-05 0:32:19, redigerad totalt 1 gång.
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
AAA skrev:Truly skrev:
Truly, här är du inne på rätt spår, och Mission vet jag att du gillar också, men sen? Helene Sjöholm? Hon är söt, fina ekorreögon. Och förresten, sjunger kanske en eller annan låt hyfsat också:
Det gäller att ha ett öppet sinne
Ja, fast meningen var att visa att jag har extremt mixad musiksmak. I Helen Sjöholms fall så var det inte artisten utan LÅTEN jag gillar. Och just i det videoklippet (från Minnesotaturnen) så hade hon sån scennärvaro att man ryser över hela kroppen. (Och efter att just ha konstaterat detta faktum så måste jag ändå säga att JA jag gillar Sjöholms röst OCKSÅ!
Men som sagt. Jag gillar i stort sett alla genrer av musik så länge det finns en känsloladdad melodisk slinga som tilltalar mig. Sen om det är rock, hårdrock, punk, disco, schlager, pop, jazz, klassiskt or whatever det spelar ingen större roll.
Senast redigerad av Truly 2011-05-05 0:32:19, redigerad totalt 1 gång.