Left is right är igång igen!
88 inlägg
• Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Länkar till diskussionsforum bör gå direkt till trådar om just Left is right inte till forumet i största allmänhet.Savanten Svante skrev:Nåt som saknas, nåt som bör formuleras om?
Senast redigerad av Le_inimitable 2011-05-05 2:44:58, redigerad totalt 1 gång.
- Le_inimitable
- Anslöt: 2008-10-26
ford skrev:Bara en fundering ang sidan:
Är det verkligen lämpligt att länka till aspieforum, med alla de extrema uttalanden som finns där och som för en utomstående person utan kunskap om as lätt kan leda till att man får en generaliserad bild av alla oss med as. som potentiella yxmördare och/eller psykopater?
Ja, det är lämpligt.
På motsvarande sett som du resonerar så kan man på AF få uppfattningen att alla aspergare är PK-slavar som vet precis när de ska hålla käft, vilket inte är sant.
Senast redigerad av rdos 2011-05-05 2:45:07, redigerad totalt 1 gång.
Nu kommer jag bara till en parkeratsida för domänen om jag klickar på din länk i din signatur. Tog du bort sidan?
Om jag klickar på länken i ditt första inlägg om detta, så kommer jag till sidan du visade först.
Inget ändras om jag uppdaterar.
Om jag klickar på länken i ditt första inlägg om detta, så kommer jag till sidan du visade först.
Inget ändras om jag uppdaterar.
Senast redigerad av Bror Duktig 2011-05-05 2:44:58, redigerad totalt 1 gång.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
carl skrev:felstavad.. ta bort ett w
Det fungerar då. Hur kunde jag missa det, jag som brukar se alla avvikande detaljer.
- Bror Duktig
Testade på mina egna domäner, och de skiter i hur många w jag skriver före, eller inga w, jag kommer rätt.
- Bror Duktig
Bra att det finns skarpsynta människor när man har brist på koffein i kroppen! Tackar!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 2:44:58, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Men borde det inte fungera ändå? Det fungerar på mina domäner (manufrog) att skriva 4 st w.
- Bror Duktig
Meddelandet på felsidan:
Det är ju något fel här ^_^ Vad konstiga de är.
Välkommen till wwww.leftisright.nu
Det här domännamnet är registrerat och parkerat hos Binero AB.
Det är ju något fel här ^_^ Vad konstiga de är.
- Bror Duktig
Bror Duktig skrev:Testade på mina egna domäner, och de skiter i hur många w jag skriver före, eller inga w, jag kommer rätt.
Det är ju lite lustigt eftersom det är ju som att subdomänerna till leftisright.nu är till salu. (vet inte hur länkningen fungerar)
Senast redigerad av carl 2011-05-05 2:44:58, redigerad totalt 1 gång.
carl skrev:Bror Duktig skrev:Testade på mina egna domäner, och de skiter i hur många w jag skriver före, eller inga w, jag kommer rätt.
Det är ju lite lustigt eftersom det är ju som att subdomänerna till leftisright.nu är till salu. (vet inte hur länkningen fungerar)
När Leftisright flyttade in i huvudbyggnaden glömde de kanske ta bort "Till Salu"-skylten på uthuset?
Senast redigerad av tveskägg 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante skrev:ford skrev:Bara en fundering ang sidan:
Är det verkligen lämpligt att länka till aspieforum, med alla de extrema uttalanden som finns där och som för en utomstående person utan kunskap om as lätt kan leda till att man får en generaliserad bild av alla oss med as. som potentiella yxmördare och/eller psykopater?
Du får mer än gärna skriva saker som balanserar det extrema på det forumet.
Frågan är fortfarande om det är lämpligt att länka till detta forum på ställen där folk utan större erfarenhet av as. kan tänkas kolla.
Oavsett vad som kan sägas om det fria ordets princip o.s.v. måste man faktiskt vara lite pragmatisk och fundera över vad konskvenserna kan bli, när man handlar på ett visst sätt.
Vad jag tänker på finns redan motiverat i denna tråd, för övrigt.
Senast redigerad av ford 2011-05-05 2:45:07, redigerad totalt 1 gång.
Länkarna borta. Nöjda?
In och gör nåt åt forumet istället för att gnälla, om ni är missnöjda med det.
In och gör nåt åt forumet istället för att gnälla, om ni är missnöjda med det.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 2:45:07, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
carl skrev:Bror Duktig skrev:Testade på mina egna domäner, och de skiter i hur många w jag skriver före, eller inga w, jag kommer rätt.
Vill du köpa subdomän? Billigt!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Zombie skrev:ford skrev:Bara en fundering ang sidan:
Håller med. Citerar mig själv från ett annat ställe:
Jag tycker lika illa om Svantes forum (som förstör genom att vara en kanal för dynga, jag fattar inte ens vad du vill åstadkomma med det. Lägg ner.) som jag tycker illa om LiR, företaget som påstod att de bara anställde personer med AS, men i själva verket bara anställde NT-personer på alla poster av betydelse. De två kanske passar ihop?
Senast redigerad av TORatANDET 2011-05-05 2:45:07, redigerad totalt 1 gång.
- TORatANDET
- Anslöt: 2006-06-30
TORatANDET skrev:Jag tycker lika illa om Svantes forum (som förstör genom att vara en kanal för dynga, jag fattar inte ens vad du vill åstadkomma med det. Lägg ner.) som jag tycker illa om LiR, företaget som påstod att de bara anställde personer med AS, men i själva verket bara anställde NT-personer på alla poster av betydelse. De två kanske passar ihop?
Snicksnack. Det är AF som passar ihop med NT-personerna på LiR. Det är ju här man måste bete sig som en NT för att kunna vara kvar, inte på aspieforum.
Senast redigerad av rdos 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
Jag skulle kort vilja meddela att "gamla" Left is Right i Kristinehamn AB inte lämnat in kontrollupgifter till skatteverket för 2009, jag fick således själv gå till skatteverkets kontor för att få hjälp att rätta till detta. Detta gäller troligtvis alla som var anställda på LiR så KONTROLLERA ERA DEKLARATIONER!
Senast redigerad av kattpojke2 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
- kattpojke2
- Anslöt: 2009-04-11
kattpojke2 skrev:Jag skulle kort vilja meddela att "gamla" Left is Right i Kristinehamn AB inte lämnat in kontrollupgifter till skatteverket för 2009, jag fick således själv gå till skatteverkets kontor för att få hjälp att rätta till detta. Detta gäller troligtvis alla som var anställda på LiR så KONTROLLERA ERA DEKLARATIONER!
Svante, jag tycker att du ska lägga upp info om detta på din sida!
Senast redigerad av Miche 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
Miche skrev:kattpojke2 skrev:Jag skulle kort vilja meddela att "gamla" Left is Right i Kristinehamn AB inte lämnat in kontrollupgifter till skatteverket för 2009, jag fick således själv gå till skatteverkets kontor för att få hjälp att rätta till detta. Detta gäller troligtvis alla som var anställda på LiR så KONTROLLERA ERA DEKLARATIONER!
Svante, jag tycker att du ska lägga upp info om detta på din sida!
Instämmer
Senast redigerad av ford 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
Instämmer oxå! Fixar genast!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 2:44:59, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Hahaha, total enighet!
Ingenting förenar människor så mycket som en yttre fiende sägs det inom det militära.
Ingenting förenar människor så mycket som en yttre fiende sägs det inom det militära.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-05 2:45:06, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Återgå till Studier och arbetsliv