Inflyttningsfest i Stockholm 15/5
74 inlägg
• Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Inflyttningsfest i Stockholm 15/5
Nu är det ju så att jag har flyttat till Stockholm och det är dags att ha en inflyttningsfest!
Festen blir i min lgh lör 15/5 från kl 15. Man ansvarar själv för maten - antingen genom att ta med sig eller beställa från närliggande sushi-, wok- eller pizzaställe, typ.
Chips, kakor, läsk, mineralvatten, te och kaffe kommer att finnas, dock endast Nescafé. Jag äger ingen kaffebryggare...
Justja: Jossan har lovat att baka tårta också!
Jag bor i Hägersten nära T-banan. Närmare vägbeskrivning skickar jag i pm.
Anmälan antingen i tråden eller via pm, så att jag vet ungefär hur många som kommer.
Välkomna!
Festen blir i min lgh lör 15/5 från kl 15. Man ansvarar själv för maten - antingen genom att ta med sig eller beställa från närliggande sushi-, wok- eller pizzaställe, typ.
Chips, kakor, läsk, mineralvatten, te och kaffe kommer att finnas, dock endast Nescafé. Jag äger ingen kaffebryggare...
Justja: Jossan har lovat att baka tårta också!
Jag bor i Hägersten nära T-banan. Närmare vägbeskrivning skickar jag i pm.
Anmälan antingen i tråden eller via pm, så att jag vet ungefär hur många som kommer.
Välkomna!
Senast redigerad av Mats 2011-05-05 2:37:23, redigerad totalt 1 gång.
Re: Inflyttningsfest i Stockholm 15/5
Mats skrev:Chips, kakor, läsk, mineralvatten, te och kaffe
Kallar du det för fest??
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-05 2:37:23, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Re: Inflyttningsfest i Stockholm 15/5
KrigarSjäl skrev:Mats skrev:Chips, kakor, läsk, mineralvatten, te och kaffe
Kallar du det för fest??
Du tänker väl på att köpa rätt märke på chipsen. Du vet - "Var e brudarna?"
Senast redigerad av Kimmelie 2011-05-05 2:37:23, redigerad totalt 1 gång.
lettan skrev:Skulle inte vi göra en italiensk buffe åt dig..?
Jag vet att vi pratade om det men jag tror inte att vi bestämnde något. För att ordna det känns det som att man måste veta i ganska god tid hur många som kommer. Det kräver nog mer planering än jag orkar med. Därför föredrar jag att var och en ansvarar för sin egen mat.
Senast redigerad av Mats 2011-05-05 2:37:23, redigerad totalt 1 gång.
Tror den iden dök upp efter att du åkt till den där saken du skulle gå på.Jossan skrev:lettan skrev:Skulle inte vi göra en italiensk buffe åt dig..?
Va? Det är inget som jag har nåt minne av.
Och det var inget defenetivt vad jag förstod och dessutom var ju inte du med så du kan ju knappas hållas ansvarig för det
I vilket fall så kommer jag gärna.
Lördag 15 maj kl 12:00 inbokat i min kalender
Senast redigerad av nano 2011-05-05 2:37:23, redigerad totalt 1 gång.
Oj, tackar för den vänliga specialbehandlingen, jag trodde det var klockan 12 det hela började, jag läste helt enkelt fel.Mats skrev:nano skrev:Lördag 15 maj kl 12:00 inbokat i min kalender
Välkommen!
Den tiden gäller enbart nano...
Jag har flyttat det hela i kalendern fram till 15:00
catasa, kul o se dig tillbaka på forumet, du har varit saknad, och någon undrade för några dagar sedan irl var du tagit vägen
Välkommen tillbaka
Senast redigerad av nano 2011-05-05 2:37:31, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:catasa, kul o se dig tillbaka på forumet, du har varit saknad, och någon undrade för några dagar sedan irl var du tagit vägen
Välkommen tillbaka
Tack!
Nu blir jag nyfiken. Intressant att det var någon som undrade vart jag var. Jag är kvar. Snokar här ibland. Att posta är inte min grej.
Annars lyckas jag fylla min tid på dagarna med en del saker. Men jag håller mej mest för mej själv.
Mats skrev:Välkomna Inger och Kristofer - och självklart catasa också!
Tack!
Senast redigerad av catasa 2011-05-05 2:37:31, redigerad totalt 1 gång.
Jag kommer om jag är i stan, men det är osäkert just nu.
Senast redigerad av Forummedlem 2011-05-05 2:37:31, redigerad totalt 1 gång.
- Forummedlem
- Anslöt: 2009-09-09