Aggressionsproblem i sin personlighet, ADHD eller Aspberger
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Aggressionsproblem i sin personlighet, ADHD eller Aspberger
"Har de dessutom aggressionsproblem i sin personlighet, typ ADHD eller Aspbergers, då är det klippt."
http://www.nt.se/norrkoping/artikel.aspx?articleid=5912721
*får snart aggressionsproblem igen*
http://www.nt.se/norrkoping/artikel.aspx?articleid=5912721
*får snart aggressionsproblem igen*
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 1:25:45, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Synd att han utmanar ens aggressionsproblem med ett utspel som i övrigt verkar rätt vettigt, baserat på om (uppenbarligen) inte påläsning så åtminstone en del egen erfarenhet. Vilket är just en sak som kan få folk att tro honom även om ADHD och "Aspberger".
Eller hade verkat rätt vettigt, om han dessutom hade tagit upp den ovärdiga kvaliteten på den missbrukarvård som finns och gjort tydligt att den vård han vill ha mer av är något helt annat (och säkert kortsiktigt mycket dyrare).
Eller hade verkat rätt vettigt, om han dessutom hade tagit upp den ovärdiga kvaliteten på den missbrukarvård som finns och gjort tydligt att den vård han vill ha mer av är något helt annat (och säkert kortsiktigt mycket dyrare).
Senast redigerad av Zombie 2011-05-05 1:25:45, redigerad totalt 1 gång.
Blandningen alkohol och rohypnol sägs ju vara något som kriminella tar för att bli mindre snälla. Men eftersom jag varken är kriminell eller knarkar så vet jag inte.
Så för mig är det väl inte klippt?
Så för mig är det väl inte klippt?
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-05 1:25:45, redigerad totalt 1 gång.
Kristofer skrev:Blandningen alkohol och rohypnol sägs ju vara något som kriminella tar för att bli mindre snälla.
För mig låter det mer som något de skulle ta för att bli mindre pigga. Kombinationen används ju tyvärr för att droga ner ett offer inför en våldtäkt.
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 1:25:45, redigerad totalt 1 gång.
Jag bläddrade inte ner förbi annonsen och såg kommentarsfältet först, och har - som privatperson - redan skickat ett mail till journalisten.
Har reggat mig nu, och väntar på bekräftelsemailet... men det låter allt vänta på sig, det...
Har reggat mig nu, och väntar på bekräftelsemailet... men det låter allt vänta på sig, det...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 1:25:45, redigerad totalt 1 gång.
Nu så!
När jag klickade på länken i aktiveringsmailet öppnade så småningom min standardwebläsare en sida med en alert-ruta att AndersP nu var aktiverad, och varje gång man klickade på OK kom rutan upp igen. Fick stänga programmet med aktivitetshanteraren för att slippa ur den loopen.
När jag klickade på länken i aktiveringsmailet öppnade så småningom min standardwebläsare en sida med en alert-ruta att AndersP nu var aktiverad, och varje gång man klickade på OK kom rutan upp igen. Fick stänga programmet med aktivitetshanteraren för att slippa ur den loopen.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 1:25:45, redigerad totalt 1 gång.