Promenad Stockholm, Onsdag 14 april 2010
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Promenad Stockholm, Onsdag 14 april 2010
Jag planerar en promenad på onsdag kl 12 med utgångspunkt någonstans utefter röda linjen.
Någon mer som vill vara med?
Vore trevligt med sällskap
Senast redigerad av nano 2011-05-05 2:29:24, redigerad totalt 1 gång.
Re: Promenad Stockholm, Onsdag 14 april 2010
nano skrev:Jag planerar en promenad på onsdag kl 12 med utgångspunkt någonstans utefter röda linjen.
Jag kan följa med . Mitt förslag är att vi utgår från Sätra och promenerar till Vårby Gård.
Senast redigerad av Jossan 2011-05-05 2:29:24, redigerad totalt 1 gång.
Okej, sätra har jag aldrig gått från utom till ersättningbussarna ibland.
Blir bra o gå åt andra hållet för en gångs skull.
Jag gillar förslaget
Finns iofs en nackdel med vårby gård, inget bra ställe o fika på efteråt i vårby gård om vi kommer på den tanken och hemma hos mig är det nog en vecka kvar på min städning.
Är fortfarande ganska mycket kvar av byggzonen jag har, fast den har halverats den senaste veckan till min stora glädje
Jag gillar förslaget
Finns iofs en nackdel med vårby gård, inget bra ställe o fika på efteråt i vårby gård om vi kommer på den tanken och hemma hos mig är det nog en vecka kvar på min städning.
Är fortfarande ganska mycket kvar av byggzonen jag har, fast den har halverats den senaste veckan till min stora glädje
nano skrev:Okej, sätra har jag aldrig gått från utom till ersättningbussarna ibland.
Jag gillar förslaget
Det där fixar sig nog, det finns säkert nåt café i Vårby eller i Vårberg, det brukar finnas det,
Är det ingen annan som vill följa med på promenad imorgon?
Senast redigerad av Jossan 2011-05-05 2:29:24, redigerad totalt 1 gång.
lettan skrev:Sätra kl.12 då?
Bra fråga! Varför ska det vara så svårt att bestämma tid och plats senast dagen före?
Senast redigerad av Forummedlem 2011-05-05 2:29:24, redigerad totalt 1 gång.
- Forummedlem
- Anslöt: 2009-09-09
Vad hände? Blev det någon promenad?
Senast redigerad av Forummedlem 2011-05-05 2:29:24, redigerad totalt 1 gång.
- Forummedlem
Jadå, det blev det, jag blev lite försenad men vi hade trevligt, märkligt nog missade vi vattnet o hamnade i skärholmen o landade i en skoaffär
Men trevligt var det.
Nu har vi en orsak att ta en ny promenad dessbättre.
Men trevligt var det.
Nu har vi en orsak att ta en ny promenad dessbättre.
Näe nu när jag kollar igenom tråden så ser jag det, jag hade i min tanke att det var bekräftat men det stod ju bara intentioner faktiskt.
Det kunde jag ha bekräftat faktiskt.
nano ligger platt.
Det kunde jag ha bekräftat faktiskt.
nano ligger platt.
lettan skrev:Förstår om du blir irriterad inaktiv forummedlem, finns ju ingen direkt bekräftelse på när vi skulle ses, fick själv ringa nano för att kolla!!
Bra, min poäng gick hem! Och jo, jag hade kommit med om det hade givits begripliga besked i tråden.
(Nu heter jag Forummedlem igen.)
- Forummedlem