Varför är Den stora nonsenstråden uppdelad?
41 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Nej, då skulle ett sk svart hål uppstå. Det har man forskat fram på forumet i Cern.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Zombie skrev:På det här viset blir det ju ledningen själv som spammar forumet med nonsenstrådar. Den delikata frågan uppstår: kommer den att ge sig en varning vid den nittonde?
Tids nog bannar ledningen sig själv.
Senast redigerad av underjord 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
underjord skrev:Zombie skrev:På det här viset blir det ju ledningen själv som spammar forumet med nonsenstrådar. Den delikata frågan uppstår: kommer den att ge sig en varning vid den nittonde?
En slags Deutsche Autobann, månne?
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
Miche skrev:Titti skrev:Admin
Vi har ett underjordiskt arkiv där vi lagrar det skräp vi inte vill kasta men ändå stuva undan.
Är det hos underjord?
Jag tror jag vet vad som finns där. Det är sådan information man vill hota de som vill polisanmäla forumet med. Man tänker sig nämligen att lämna ut en massa inlägg kring "hets mot folkgrupp" till polisen om man får anmälningar på sig ifrån obehagliga individer.
Senast redigerad av rdos 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
Aha, nonsenstråden har fallit offer för en konspiration.
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Miche skrev:Titti skrev:Admin
Vi har ett underjordiskt arkiv där vi lagrar det skräp vi inte vill kasta men ändå stuva undan.
Är det hos underjord?
Tänkte just länka till underjords och Kvasirs gamla utredning av vad som eventuellt inte ligger dolt i de mörka tunnlarna under de dammiga centralkvarteren. Men den tråden (eller var det ett par trådar?) verkar dold(a?) i kanske just demsamma. Kanske går att nysta upp i ljuset?
Senast redigerad av Zombie 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
Den utredningen finns nog inte längre tillgänglig för allmänheten Det närmaste jag kommer är den här tråden:
hur-lange-har-man-as-omrostning-t4720.html
Den tråd som gick under namnet "Den röda tråden", som Kvasir länkar till, finns inte längre - såvida den inte kan vaskas fram ur något av de allra dammigaste arkiven under de dito centrala kvarteren.
hur-lange-har-man-as-omrostning-t4720.html
Den tråd som gick under namnet "Den röda tråden", som Kvasir länkar till, finns inte längre - såvida den inte kan vaskas fram ur något av de allra dammigaste arkiven under de dito centrala kvarteren.
Admin
Efter träget letande har jag hittat den, dammat av den en smula och kan härmed presentera Den röda tråden
Efter träget letande har jag hittat den, dammat av den en smula och kan härmed presentera Den röda tråden
Senast redigerad av Titti 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
Titti skrev:Admin
Jag tackar allra ödmjukast
Zombie skrev:Jag med!
Fast, hmmm.. det skulle också kunna vara den tråd Kvasir nämner här jag tänkte på - eller en minnesblandning av båda? Undrar om den också kan vara värd att bärga upp?
Admin
Det är Den röda tråden du syftar på, den jag nyss plockade fram... (passade på att plocka fram ett par till trådar samtidigt)
Senast redigerad av Titti 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
Lakrits skrev:underjord skrev:Zombie skrev:På det här viset blir det ju ledningen själv som spammar forumet med nonsenstrådar. Den delikata frågan uppstår: kommer den att ge sig en varning vid den nittonde?
Deutscher i så fall. Bahn är förvisso feminint, men Bann är maskulint.
Senast redigerad av HGJ 2011-05-05 2:18:57, redigerad totalt 1 gång.
HGJ skrev:Lakrits skrev:underjord skrev:[quote="Zombie"]På det här viset blir det ju ledningen själv som spammar forumet med nonsenstrådar. Den delikata frågan uppstår: kommer den att ge sig en varning vid den nittonde?
Deutscher i så fall. Bahn är förvisso feminint, men Bann är maskulint.[/quote]
Ach so. Ich habe nicht im Schule Deutsch gelernt, so ich bin etwas Autodidakt. Ich kann Deutsch lesen, besser als ich kann schreiben oder zu sprechen.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter