Slänga sin egen tråd innan redigeringsfönstret stängs?
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Slänga sin egen tråd innan redigeringsfönstret stängs?
Ponera att följande händer (det hände mig nyss): Trådskaparen sitter och pular med sin nya fina tråd, men innan den är färdigskriven trycker han av misstag på Skicka i stället för på Förhandsgranska. Den ännu inte postningsklara tråden går iväg, och redigeringsfönstret är 15 minuter. Det verkar inte som om trådskaparen har möjlighet att slänga hela tråden inom redigeringsfönstrets ram. Är en sådan redigeringsfunktion något att fundera på?
Senast redigerad av Inaktiv forummedlem 2011-05-05 2:18:49, redigerad totalt 1 gång.
- Inaktiv forummedlem
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-11-06
En spontan reaktion är väl att det blir tekniskt knepigt om någon har hunnit svara på trådstarten inom 15 minuter.
Tills vidare fungerar det att anmäla trådstarten som felpost så tar någon moderator bort den.
Tills vidare fungerar det att anmäla trådstarten som felpost så tar någon moderator bort den.
Senast redigerad av Mats 2011-05-05 2:18:49, redigerad totalt 1 gång.
OK! Ja, det fungerade ju bra. Det var bara ett infall som jag fick. (Jo, jag tänkte närmast att detta kanske kunde finnas som en möjlighet om det inte har tillkommit något svar i tråden.)
- Inaktiv forummedlem
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-11-06
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter