Fira Torgny med att grilla i Rålis 16 juni - medtag kundvagn
79 inlägg
• Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Jag trodde det var det dåliga förslaget att man satte en tratt i någons mun o hällde sprit i tratten mot perosnens vilja.
Fasen jag skulle stämma vedebörande eller gruppen som gjorde det på en massa oavlönat arbete eller så för tilltaget eller polisanmäla.
Den/de som mot förmodan skulle försöka skulle märka att jag inte vill med all önskvärd tydlighet.
Fasen jag skulle stämma vedebörande eller gruppen som gjorde det på en massa oavlönat arbete eller så för tilltaget eller polisanmäla.
Den/de som mot förmodan skulle försöka skulle märka att jag inte vill med all önskvärd tydlighet.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 18:28:11, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:Jag trodde det var det dåliga förslaget att man satte en tratt i någons mun o hällde sprit i tratten mot perosnens vilja.
Du behöver inte oroa dig för det. Det var väl inget tal om det vid förra årets Torgnyfirande?
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 18:28:11, redigerad totalt 1 gång.