Tjejträff i Stockholm igen?
25 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Tjejträff i Stockholm igen?
Hörrni brudar, vad sägs om att vi tar en tjejkväll någon kväll här snart? Träffas hos någon alt. på ett café och frossar i samtal om handarbete, glödlampor, kärnkraft, bilar, luffarschack eller andra kvinnliga saker.
Bra eller dålig idé? Finns intresse?
Jag är i sthlm rätt mycket numera så praktiskt taget närsomhelst skulle funka för mej.
ford och KS: nä, jag bryr mej inte om ifall ni känner er exkluderade. Ni är däremot i er fulla frihet att fixa egna killkvällar med obligatoriska bröl på schemat. ;-D
Bra eller dålig idé? Finns intresse?
Jag är i sthlm rätt mycket numera så praktiskt taget närsomhelst skulle funka för mej.
ford och KS: nä, jag bryr mej inte om ifall ni känner er exkluderade. Ni är däremot i er fulla frihet att fixa egna killkvällar med obligatoriska bröl på schemat. ;-D
Senast redigerad av weasley 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
Ja, kul! Intresse finns. Jag kan lördagar efter 14 och torsdag eftermiddagar, och vissa söndagar för brunch? (Går på kurs så vissa söndagar passar inte.)
Vi får ju tillfälle till hösten att träffa en forskare som forskat på tjejer och autism i 10 år och arbetat med AS och autister i 20 år. Vad den diskussionsträffen kunde handla om kanske vi kunde klura på nu...?
Vi får ju tillfälle till hösten att träffa en forskare som forskat på tjejer och autism i 10 år och arbetat med AS och autister i 20 år. Vad den diskussionsträffen kunde handla om kanske vi kunde klura på nu...?
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Re: Tjejträff i Stockholm igen?
weasley skrev:ford och KS: nä, jag bryr mej inte om ifall ni känner er exkluderade. Ni är däremot i er fulla frihet att fixa egna killkvällar med obligatoriska bröl på schemat. ;-D
Äh, håll mun.
Senast redigerad av Tess 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Hörrni brudar, vad sägs om att vi tar en tjejkväll någon kväll här snart? Träffas hos någon alt. på ett café och frossar i samtal om handarbete, glödlampor, kärnkraft, bilar, luffarschack eller andra kvinnliga saker.
Det får mig att tänka på gruppen Geek Women Unite, på Fejan.
Senast redigerad av alfapetsmamma 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
- alfapetsmamma
- Anslöt: 2008-05-03
Hej!
Har träffen redan varit?
Har träffen redan varit?
Senast redigerad av Tomtenissa 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
- Tomtenissa
- Anslöt: 2007-06-08
weasley skrev:ford och KS: nä, jag bryr mej inte om ifall ni känner er exkluderade. Ni är däremot i er fulla frihet att fixa egna killkvällar med obligatoriska bröl på schemat. ;-D
Jag har aldrig haft något att invända mot att det anordnas tjejträffar, det har du läst in.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Helgen 24-25/4 eller helgen 1-2/5 kanske?
Senast redigerad av Tomtenissa 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
- Tomtenissa
Den 24e är ju en Tullingeträff, det kanske blir för mycket om man vill gå på bägge två?
Eller så går man först på det ena och sen på det andra. Tjejträff i centrala stan och sedan "blandat" resten av dagen, för dem som vill.
Eller så går man först på det ena och sen på det andra. Tjejträff i centrala stan och sedan "blandat" resten av dagen, för dem som vill.
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
Senare skulle vara bättre för mig. Kulturnatta i Sthlm på lördag. Kursavslutning söndag och Valborgshelgen är det Harmoni Expo en alternativ hälsomässa i Solna.
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Ah just ja. Det är valborg på fredag.
EDIT:
Har ni några nya förslag på när träffen kan vara? (Jag kom på att en del härinne stör sig rejält på talspråklig skrift, även om det bara gäller satsernas utformning.)
EDIT:
Har ni några nya förslag på när träffen kan vara? (Jag kom på att en del härinne stör sig rejält på talspråklig skrift, även om det bara gäller satsernas utformning.)
Senast redigerad av Tomtenissa 2011-05-05 1:14:07, redigerad totalt 3 gånger.
- Tomtenissa