Vår dotter - cirkusartisten.
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Vår dotter - cirkusartisten.
Jag tror vår dotter skulle passa på cirkus. Hon ligger i sin fåtölj större delen av dagen och tittar på TV, benen sträckta rakt upp i luften och snurrar på en stång (en sån som man sätter fast en golvmopp på) MED TÅRNA! Runt runt runt snurrar stången men allt fokus verkar ändå vara på TVn...Innan var det ett plastbord (mammut från IKEA) som hon "jonglerade" med fötterna i soffan och det dunkade konstant där uppe men allt fokus på TV ändå...Någon som känner igen detta beteende? Att inte kunna sitta still är väl en sak men detta!!
Senast redigerad av Anna med fyra 2011-05-05 1:19:38, redigerad totalt 1 gång.
- Anna med fyra
- Anslöt: 2010-01-20
Tufft! Vår dotter (snart 10 år) älskar att slå volter på studsmattan och göra "program" och ha uppvisningar. Annars rider hon en gång i veckan.
Så häftigt att träna på Cirkus cirkör!
Så häftigt att träna på Cirkus cirkör!
Senast redigerad av Anna med fyra 2011-05-05 1:19:38, redigerad totalt 1 gång.
- Anna med fyra
- Anslöt: 2010-01-20
Tror hon gillar o klara både och, jag tyckte om att hålla flera tankar aktiva i huvudet som liten bara på kul
Ville liksom inte att det skulle vara stilla, kunde nog inte heller, funderade på olika saker från när jag vaknade tills jag gick o lade mig att sova.
Trodde iofs att alla gjorde så.
För ett par år sedan blev jag först lite nere o sedan mer o mer o mer, nu är det dåligt med de förmågot jag hade tills då men jag tror de går o bygga upp igen.
Klarar iaf jobbet lätt ändå
Ville liksom inte att det skulle vara stilla, kunde nog inte heller, funderade på olika saker från när jag vaknade tills jag gick o lade mig att sova.
Trodde iofs att alla gjorde så.
För ett par år sedan blev jag först lite nere o sedan mer o mer o mer, nu är det dåligt med de förmågot jag hade tills då men jag tror de går o bygga upp igen.
Klarar iaf jobbet lätt ändå
Återgå till Barn och föräldraskap