Vilket är ditt stjärntecken? (Omröstning)
Jag är tvilling. Känner igen mig ganska väl i beskrivningen av tvillingen men är nog en ovanligt osocial person av det tecknet....
Senast redigerad av annorlunda 2011-05-04 22:13:45, redigerad totalt 1 gång.
- annorlunda
- Anslöt: 2007-09-02
Jag har Lejon i ascendenten också.
Har mest jord-tecken och sen eld-tecken i horoskopet.
6 planeter i Jungfrun tror jag.
Jord; anses man vara lugn då eller. Det stämmer inte in så bra på mig.
Har mest jord-tecken och sen eld-tecken i horoskopet.
6 planeter i Jungfrun tror jag.
Jord; anses man vara lugn då eller. Det stämmer inte in så bra på mig.
Senast redigerad av sanny 2011-05-04 22:13:54, redigerad totalt 1 gång.
Ja, här hittade jag mitt rätta element!
Jag är våg (solen) med månen i skorpionen. Min ascendent är i tvillingarnas tecken. Det var ju flera här som visste sitt ascendenttecken.
Ni som ställt era horoskop, har ni gått till astrologer då eller har ni använt astromart?
Jag tycker att astrologi stämmer ofta. Skorpioner har ofta en skarp blick. Leonardo di Caprio är skorpion. Jag hittade Clint Eastwoods horoskop på nätet och såg att han var tvilling! Det kan inte vara möjligt, tänkte jag, men då såg jag hans ascendent (styr hur andra upplever dig och vilket intryck du gör) den var SKORPION! Har ni fler exempel på hur väl astrologi stämmer?
MVH Astro
Jag är våg (solen) med månen i skorpionen. Min ascendent är i tvillingarnas tecken. Det var ju flera här som visste sitt ascendenttecken.
Ni som ställt era horoskop, har ni gått till astrologer då eller har ni använt astromart?
Jag tycker att astrologi stämmer ofta. Skorpioner har ofta en skarp blick. Leonardo di Caprio är skorpion. Jag hittade Clint Eastwoods horoskop på nätet och såg att han var tvilling! Det kan inte vara möjligt, tänkte jag, men då såg jag hans ascendent (styr hur andra upplever dig och vilket intryck du gör) den var SKORPION! Har ni fler exempel på hur väl astrologi stämmer?
MVH Astro
Senast redigerad av Astro 2011-05-04 22:13:54, redigerad totalt 1 gång.
Inom astrologin säger man att om man känner närhet till de som har sitt måntecken i ditt soltecken. Detta visste jag inte om förrän nyligen. Min allra bästa vän har sin sol på exakt samma grad som min måne i skorpionen (4grader).
Bland mina oxebekantskaper måste jag säga att de är väldigt lugna och trygga, stabila. Min dotter är oxe men livlig och sprallig. Men hennes ascendent är i skytten.
En arbetskamrat till mig är fisk. Jag trivs med henne och hon är så mycket för samarbete (mer än mig trots min sol i vågen).
Frågade om jag fick ställa hennes horoskop, du måste ha månen i vågen. Det hade hon!
MVH Astro
Bland mina oxebekantskaper måste jag säga att de är väldigt lugna och trygga, stabila. Min dotter är oxe men livlig och sprallig. Men hennes ascendent är i skytten.
En arbetskamrat till mig är fisk. Jag trivs med henne och hon är så mycket för samarbete (mer än mig trots min sol i vågen).
Frågade om jag fick ställa hennes horoskop, du måste ha månen i vågen. Det hade hon!
MVH Astro
Senast redigerad av Astro 2011-05-04 22:13:54, redigerad totalt 1 gång.
Astro skrev:Ja, här hittade jag mitt rätta element!
MVH Astro
Jaha nu fattar jag varför du skrev så..
Jag kollade på astro.com och så träffade jag en astrolog för några år sen som var intressant.
Det är alltid fart med skorpioner i a f de jag träffat. Skorpioner har ofta skarp blick och vill vara i centrum.
Vart i vilket av de tolv husen planerna ligger ska också spela roll.
I vilken del av livet som planeten lägger tyngdpunkten.
Tex. karriär, familjeliv, privatlivet, nöje/fritid osv.
Astro skrev:Inom astrologin säger man att om man känner närhet till de som har sitt måntecken i ditt soltecken. Detta visste jag inte om förrän nyligen. Min allra bästa vän har sin sol på exakt samma grad som min måne i skorpionen (4grader).
Det där var intressant!
Kan det gälla tvärtom också??
Jag har min måne i oxen och har alltid haft en väldigt bra känsla till oxar..
Återgå till Intressanta intressen