Semlejakt i Stockholm
18 inlägg
• Sida 1 av 1
Semlejakt i Stockholm
Jag vill ut o äta en eller flera semlor och vill gärna ta med mig några forumister.
Funderar på fredagen, gärna dagtid så man kan ta en promenad i solen om någon mer än mig vill det.
Hur har ni det med vilja ork o tid?
Någon som vill följa med öht?
Funderar på fredagen, gärna dagtid så man kan ta en promenad i solen om någon mer än mig vill det.
Hur har ni det med vilja ork o tid?
Någon som vill följa med öht?
Senast redigerad av nano 2011-05-05 1:00:46, redigerad totalt 1 gång.
Re: Semlejakt i Stockholm
Jag kan tänka mig en promenad i solen som sedan avslutas med en semla.
Senast redigerad av Jossan 2011-05-05 1:00:46, redigerad totalt 1 gång.
Jag tycker absolut att de som kan på fredag ska käka semlor då. Den som kan en annan dag kan ta det en annan dag, och den som kan vid bägge tillfällena får äta extra många semlor!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 1:00:53, redigerad totalt 1 gång.
Är det ingen ordning alls på er? Semlor äter man bara på tisdagar. Men hittar ni ett ställe som har karlsbadersemlor kan ni väl tipsa mig.
Senast redigerad av Linus_på_linjen 2011-05-05 1:00:53, redigerad totalt 1 gång.
- Linus_på_linjen
- Anslöt: 2007-10-13
Linus_på_linjen skrev:Men hittar ni ett ställe som har karlsbadersemlor kan ni väl tipsa mig.
Vetekatten har.
Senast redigerad av Inaktiv forummedlem 2011-05-05 1:00:53, redigerad totalt 1 gång.
- Inaktiv forummedlem
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-11-06
Inaktiv forummedlem skrev:Linus_på_linjen skrev:Men hittar ni ett ställe som har karlsbadersemlor kan ni väl tipsa mig.
Vetekatten har.
Tackar, då vet jag vart jag ska gå på tisdag!
Senast redigerad av Linus_på_linjen 2011-05-05 1:00:53, redigerad totalt 1 gång.
- Linus_på_linjen
Skulle gärna följda med... Men jag har börjat jobba 50% och känner mig extra socialt "svag" mentalt just nu. Även om det skulle vara roligt att träffa likasinnade.
Jag träffade iofs någon från detta forum på Rosenlund sjukhus i måndags, går en kurs för min son (och mig själv?).
Jag scorade ovanligt högt på sociala problem vid min diagnos (var säker på att jag enbart hade social fobi innan testerna påbörjades).
Jag tvivlar på att ens andra aspergare orkar med min aspighet när den syns/märks som mest ... Eller?
Jag träffade iofs någon från detta forum på Rosenlund sjukhus i måndags, går en kurs för min son (och mig själv?).
Jag scorade ovanligt högt på sociala problem vid min diagnos (var säker på att jag enbart hade social fobi innan testerna påbörjades).
Jag tvivlar på att ens andra aspergare orkar med min aspighet när den syns/märks som mest ... Eller?
Senast redigerad av lar66 2011-05-05 1:00:53, redigerad totalt 1 gång.
Klart du är välkommen, funderar på att föreslå onsdag eller torsdag för semlejakten.
Den skulle kunna landa i tekniska museet till slut också om någon vill för de har tydligen en modulär jättetågbana på plats där under veckan.
http://www.tekniskamuseet.se/1/1313.html
Den skulle kunna landa i tekniska museet till slut också om någon vill för de har tydligen en modulär jättetågbana på plats där under veckan.
Senast redigerad av nano 2011-05-05 1:00:53, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:Klart du är välkommen, funderar på att föreslå onsdag eller torsdag för semlejakten.
De har ju fri entré på onsdagar efter 17,00, annars kostar det 70:-
- Linus_på_linjen