Titta på Ljusshow i Stockholm.
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Titta på Ljusshow i Stockholm.
Lyssnade på radio o fick hör att med start imorgon fredag den 26:e kl 18:00 så har de satt upp ljus på olika platser på djurgården i Stockholm:
http://www.djurgardsljus.se/
Jag skulle gärna vilja träffa er allihopa och gärna har er med på denna promenad som det verkar bli.
Man blir nämligen tvungen att gå omkring på djurgården för att se alltihopa.
Någon mer än mig som är intresserad av denna promenad?
http://www.djurgardsljus.se/
Jag skulle gärna vilja träffa er allihopa och gärna har er med på denna promenad som det verkar bli.
Man blir nämligen tvungen att gå omkring på djurgården för att se alltihopa.
Någon mer än mig som är intresserad av denna promenad?
Senast redigerad av nano 2011-05-05 0:48:32, redigerad totalt 1 gång.
Faktum är att jag inte varit där ännu.
Men det pågår tills den 7:e mars så jag hinner nog dit o kanske lyckas få med mig någon, känner du för o hänga med milve?
Det vore kul
Men det pågår tills den 7:e mars så jag hinner nog dit o kanske lyckas få med mig någon, känner du för o hänga med milve?
Det vore kul
Guidad rundvandring Vill du se Djurgårdsljus tillsammans med en expert? Guidad tur utgår från Djurgårdsbron varje kväll kl 19.
Snabba bud i Mellerud! Inträdet är fritt!
Vad sägs om i morgon söndag kl 19.00 vid Djurgårdsbron?
Det ser väldigt vackert ut på bilden i länken.
Snabba bud i Mellerud! Inträdet är fritt!
Vad sägs om i morgon söndag kl 19.00 vid Djurgårdsbron?
Det ser väldigt vackert ut på bilden i länken.
Senast redigerad av milve 2011-05-05 0:48:32, redigerad totalt 1 gång.
Jag som inte sett att det skrivits i tråden blev glatt överraskad när jag blev uppringd av Inger om det som stod i tråden o de frågade om jag ville följa med dem.
Dessförinnann hade jag även blivit glad av att milve hörde av sig och ville ha sällskap med mig på promenaden även om jag inte var klar då på en gång.
Hoppades på att möta milve där men så fick jag veta på telefon att hon var på väg hem.
Blev en trevlig promenad i vilket fall som helst och vi fick se många sorters ljus.
En hel installation slocknade precis som jag tog i den, men om jag var orsaken vet jag inte, kändes faktiskt så men vore märkligt om de kopplat så att all ström för hela installationen går om en detalj kortsluts eller så, dessutom var den inte gjord för o stå utomhus sade en av dem som ledde rundvandringen.
Något att rekomendera om någon mer vill gå o titta
Dessförinnann hade jag även blivit glad av att milve hörde av sig och ville ha sällskap med mig på promenaden även om jag inte var klar då på en gång.
Hoppades på att möta milve där men så fick jag veta på telefon att hon var på väg hem.
Blev en trevlig promenad i vilket fall som helst och vi fick se många sorters ljus.
En hel installation slocknade precis som jag tog i den, men om jag var orsaken vet jag inte, kändes faktiskt så men vore märkligt om de kopplat så att all ström för hela installationen går om en detalj kortsluts eller så, dessutom var den inte gjord för o stå utomhus sade en av dem som ledde rundvandringen.
Något att rekomendera om någon mer vill gå o titta
jag vill gå på träffar men är så grovt antisocial att det innebär ett problem =( det hela har kraftigt förvärrats senaste halvåret från att kunna göra vad som helst till att knappt kunna gå på stan. kanske framåt med massa roliga mediciner :p lr om nån är väldigt övertalande!
Senast redigerad av beppo 2011-05-05 0:48:32, redigerad totalt 1 gång.
Jag förstår hur du menar och har själv gjort den missen, tills jag fick veta att ordet 'anti-social' redan är upptaget och i kliniska termer betyder att man har en kriminell/psykopatisk personlighetsstörning. Och det tror jag inte du menade, eller hur?
Så då får man kalla sig något annat, typ 'extra-super-osocial' el dyl om man inte vill att folk ska tro att man är mer störd än enstörig.
Så då får man kalla sig något annat, typ 'extra-super-osocial' el dyl om man inte vill att folk ska tro att man är mer störd än enstörig.