Hjälp mig att hitta en kändis, snälla!
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Hjälp mig att hitta en kändis, snälla!
Jag har en bild i huvudet av en kändis jag inte vet vem det är. Han var stor på 90-talet, i början av det, tror jag. Minns inte om han var sångare eller skådis, men har en känsla av att han gjorde både och. Han kan ha varit modell också. Han ser ung och lite flickaktig ut, med uppkammad, lite "bögig" (pardon my French) frisyr. Sedan minns jag tydligt att han har en skönhetsfläck ovanför läppen, på höger sida ur betraktarens synvinkel, tror jag. På bilden i mitt huvud har han en kortärmad, vit skjorta. Jag tror att bilden fanns i tjejblaskan FRIDA, så det måste ha varit någon tonårsidol. Han är inte svensk, troligen amerikan.
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-05 0:39:28, redigerad totalt 1 gång.
Någon Beverly Hills-skådis?
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-05 0:39:28, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jaha, var det Chesney Hawkes du var ute efter.
När du skrev att han hade en skönhetsfläck ovanför läppen så fick jag för mig att det var en mörkhårig skådespelare/sångare. Så jag gick igenom kartoteket i skallen efter mörkhåriga artister.
När du skrev att han hade en skönhetsfläck ovanför läppen så fick jag för mig att det var en mörkhårig skådespelare/sångare. Så jag gick igenom kartoteket i skallen efter mörkhåriga artister.
Senast redigerad av Truly 2011-05-05 0:39:35, redigerad totalt 1 gång.
Miche skrev:Aldrig hört talas om honom (för jag antar att det ska föreställa en man) eller ens sett hans nuna...
Vem fan är Chesney Hawkes?
Han hade en jättehit med "The one and only" och sedan hörde man aldrig av honom mer. Han kanske jobbar på ICA i Gnesta.
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-05 0:39:35, redigerad totalt 1 gång.
Jag lyssnade en del på hans låt tillsammans med en kompis när han var i ropet. Fick singeln i födelsedagspresent av min kompis. Gillar låten än idag men singeln har jag inte kvar. http://www.youtube.com/watch?v=z8f2mW1GFSI