Bugg(ar) i internmeddelanden
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Bugg(ar) i internmeddelanden
Jag tänkte först bara skicka ett e-brev till administratörerna, men tänkte sedan att det kanske är fler som har upptäckt små buggar när de skickar eller tar emot internmeddelanden.
Jag har hur som helst märkt att om någon i ett meddelande till mig har fetmarkerat text (för den som kanske inte vet, är det här --> fet stil), så blir den osynlig för mig. Ja, den går inte ens att markera. Däremot finns den med om jag väljer att svara på meddelandet och samtidigt citerar avsändarens text. Om det här gäller också för annan formaterad text vet jag inte.
Däremot fungerar formateringarna som de skall i övriga delar av forumet.
Jag har hur som helst märkt att om någon i ett meddelande till mig har fetmarkerat text (för den som kanske inte vet, är det här --> fet stil), så blir den osynlig för mig. Ja, den går inte ens att markera. Däremot finns den med om jag väljer att svara på meddelandet och samtidigt citerar avsändarens text. Om det här gäller också för annan formaterad text vet jag inte.
Däremot fungerar formateringarna som de skall i övriga delar av forumet.
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 0:38:10, redigerad totalt 1 gång.
Lakrits skrev:Har suttit och försökt ånga av det virtuella frimärket i flera timmar utan att lyckas. Övergår nu därför till att redigera det skrivna. Det var väl det du menade, carl?
jo ta bort en liten del av allt det skrivna i textfältet. Lite i taget. Om felet försvinner så ändrar man tillbaka till innan ändringen.
Senast redigerad av carl 2011-05-05 0:38:10, redigerad totalt 1 gång.
Nej, nu har jag kollat allt och tagit bort ett tecken åt gången etc., men det är fortfarande så att jag i breven i min inkorg inte kan se fet stil. All annan formatering fungerar som den skall. Och det gäller all skrift, jag testade att skriva nya strofer, sifferkombinationer och specialteckenkombinationer.
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 0:38:10, redigerad totalt 1 gång.
Nej, det är helt enkelt blankt. Ingenting syns och ingenting går att markera. Så istället för fet stil eller
(Tja, alltså... Föreställ dig en tom och blank intighet här.)
- Kod: Markera allt
[b]fet stil[/b]
(Tja, alltså... Föreställ dig en tom och blank intighet här.)
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter