om man vill "träffa någon"
7 inlägg
• Sida 1 av 1
om man vill "träffa någon"
Hur beter man sig då när man här på forumet inte vet vilket kön eller ålder folk har? kram =)
Senast redigerad av asklas 2011-05-05 0:27:19, redigerad totalt 1 gång.
Då skriver man i den här för ändamålet tillkomna tråden: Kontakt önskas!
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-05 0:27:19, redigerad totalt 1 gång.
asklas
Välkommen. Trevligt att det är fler som önska kontakt, det gjorde jag förut oxå xD
Har du Asperger så är nog detta forum rätt, kontakt önskas var det någon som skrev, kolla där vettja Annars finns Mötesplatsen fast det är ju mest NT folk, men intressant ändå.
Jag har både googlat på och testat flera flera siter tills jag hittade en som gav svar.
Håller med dig, ibland i trådar undrar man , är det man eller kvinna , och klickar man på profilen framgår det inte alltid, kanske går att ändra i framtiden, med nån symbol som visar man / kvinna.
Välkommen. Trevligt att det är fler som önska kontakt, det gjorde jag förut oxå xD
Har du Asperger så är nog detta forum rätt, kontakt önskas var det någon som skrev, kolla där vettja Annars finns Mötesplatsen fast det är ju mest NT folk, men intressant ändå.
Jag har både googlat på och testat flera flera siter tills jag hittade en som gav svar.
Håller med dig, ibland i trådar undrar man , är det man eller kvinna , och klickar man på profilen framgår det inte alltid, kanske går att ändra i framtiden, med nån symbol som visar man / kvinna.
Senast redigerad av Chrilleb 2011-05-05 0:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Chrilleb skrev:Håller med dig, ibland i trådar undrar man , är det man eller kvinna , och klickar man på profilen framgår det inte alltid, kanske går att ändra i framtiden, med nån symbol som visar man / kvinna.
Det är en av de skönaste sakerna med detta forum och många andra forum att det inte är någon kontaktsida där det finns en massa formulär över personlig information. Istället pytsas allt ut eftersom genom personernas inlägg.
Personligen tycker jag att det gör mötesplatsen mer organisk än andra alternativ..
Senast redigerad av carl 2011-05-05 0:27:20, redigerad totalt 1 gång.