Tacosmiddag 2 februari, Sthlm FULLT
21 inlägg
• Sida 1 av 1
Tacosmiddag 2 februari, Sthlm FULLT
Välkommen på TexMex-middag på Vasa´s:
När: 2 februari
Tid: kl 19.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
(I skrivande stund 2 anmälda.)
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
När: 2 februari
Tid: kl 19.00 samlas vi utanför spärrarna, T-baneuppgång Odenplan
OBS! På denna träff råder det mattvång, här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
(I skrivande stund 2 anmälda.)
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden, via pm eller till: anders@pemer.net
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 0:12:30, redigerad totalt 1 gång.
Jag är också anmäld.
Senast redigerad av Inaktiv forummedlem 2011-05-05 0:12:37, redigerad totalt 1 gång.
- Inaktiv forummedlem
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-11-06
Jag anmäler mig
Till detta:)
Senast redigerad av mikael 2011-05-05 0:12:37, redigerad totalt 1 gång.
Hej! Vi är en tjej och en kille. Vi är vänner. Som inte är säkra på om vi vågar äta med er, då vi är lite blyga båda två. Vi kommer emellertid gärna och bevistar er tillställning, då vi båda haft läkarkontakt under senaste året och fått viss kännedom om vilka problem vi har, oaktat vi samtidigt är högpresterande studenter. Vi tycker båda om Tacos. Det är en utmärkt exotisk maträtt som gör sig bra under vintern, tycker vi. Vi önskar er en trevlig kväll och hoppas att vi ses.
PS: Vi kommer
PS: Vi kommer
Senast redigerad av Järven 2011-05-05 0:12:37, redigerad totalt 1 gång.
Jag tolkar det som att ni tänker äta... så ni är givetvis varmt välkomna!
19 anmälda, och då maxsiffran var satt till 20, och jag har tänkt hålla en plats till en nykomling i kretsen, om h*n vill och kan komma, så känns det därmed fullbelagt.
Jag ska be om att tråden låses. Forumiter som sedan vill anmäla intresse vid eventuella anmälda vakanser får pm:a mig.
19 anmälda, och då maxsiffran var satt till 20, och jag har tänkt hålla en plats till en nykomling i kretsen, om h*n vill och kan komma, så känns det därmed fullbelagt.
Jag ska be om att tråden låses. Forumiter som sedan vill anmäla intresse vid eventuella anmälda vakanser får pm:a mig.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 0:12:37, redigerad totalt 1 gång.