Hej
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Hej
tjejen08 skrev:Tjej 36 har diagnoserna Asperger och Add fick dessa när jag var 35.
Bor i Stockholm
Arbetar på Dagligverksamhet
skulle vilja träffa nya vänner och en kille för förhållande
Gillar tv och data spel,film,musik,läsa böcker
Välkommen!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Välkommen till forumet.
Varannan vecka hålls det träffar vid Odenplan på tisdagarna.
Nästa träff borde den 2'a februari, håll utkik i den här forumsektionen efter det, då det gärna behöver anmälas att man kommer för bordsreservationens skull.
Det brukar dyka upp ett 15-20 tal trevliga personer på dom träffarna, och det vore bara skoj om du hälsade på.
/ Danne
Nästa träff borde den 2'a februari, håll utkik i den här forumsektionen efter det, då det gärna behöver anmälas att man kommer för bordsreservationens skull.
Det brukar dyka upp ett 15-20 tal trevliga personer på dom träffarna, och det vore bara skoj om du hälsade på.
/ Danne
Senast redigerad av Danne 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.
Danne skrev:Välkommen till forumet.
/ Danne
Okej
då ska jag hålla koll
Vad brukar ni göra på dessa träffar?
Senast redigerad av tjejen08 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.
Kolla här: stockholm-d ... 57-24.html
Senast redigerad av AAA 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.
Hej och välkommen, hälsar en av singelkillarna i trakten!
...som dessutom arrangerar träffar, ofta i mina krokar ute i Tullinge, och kommer att sköta de rena tacokvällarna en gång i månaden fr o m nästa gång, den 2/2.
...som dessutom arrangerar träffar, ofta i mina krokar ute i Tullinge, och kommer att sköta de rena tacokvällarna en gång i månaden fr o m nästa gång, den 2/2.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.
tjejen08 skrev:AAA skrev:Först diskuterar de, sedan äter de tacos
Jaha okej
Har du varit där själv?
Jupp, dock ej på tacos efteråt! (Är inte mycket för att samtala med andra och inte mycket för tacos - så det går bort) OBS! Den 24/1 var visst nån Gamla Stan-träff, ej med tacos i Vasastan
=============
Här är nästa diskussionsträff:
Sthlm: Diskussionsgrupp 16 februari 2010, kl 19.00 - 20.30, + en sen middag med eftersnack på Vasa.
Mr. Pemer eller Danne tror jag brukar vara med, Sam är sammankallande urmoder.
Senast redigerad av AAA 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.
Och nästa rena tacoskväll - direkt till Vasa's utan diskussionsgruppsmöte, samling vid Odenplans T-bana 19.00, med comeback för mig som arrangör - blir fjorton dagar tidigare, 2/2. Tråd kommer eventuellt om det, om man vågar. De har ju varit så poppis under slutet av hösten att det har varit närmast fullbokat innan det ens kommit upp någon tråd. Vi får se. Jag ska väl lägga det i min signatur som tullingeträffarna...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-05 0:07:37, redigerad totalt 1 gång.