Någon som vet vad boken heter?
2 inlägg
• Sida 1 av 1
Någon som vet vad boken heter?
För ett tag sedan såg jag en bok på bibblan som jag tyckte verkade bra, så jag tänkte: "Den där skall jag låna när jag behöver något nytt att läsa!"
Grejen är bara att jag glömde både titel och författare!
Det enda jag kommer ihåg är att den handlade om några som höll på med urban exploring och kröp i ett tunnelsystem eller liknande, varpå de stötte på en obeskrivlig fasa. Boken var, så vitt jag minns, ganska ny. Jag tror att författaren var man och inte svensk. Omslaget tror jag var lite dunkelt med en bild på ett tunnelstystem eller liknande. Har någon hum om att boken hette något kort, typ "Tunnlar" eller "Fasa". Och ja, det var en vuxenbok.
Någon som kan hjälpa mig?
Grejen är bara att jag glömde både titel och författare!
Det enda jag kommer ihåg är att den handlade om några som höll på med urban exploring och kröp i ett tunnelsystem eller liknande, varpå de stötte på en obeskrivlig fasa. Boken var, så vitt jag minns, ganska ny. Jag tror att författaren var man och inte svensk. Omslaget tror jag var lite dunkelt med en bild på ett tunnelstystem eller liknande. Har någon hum om att boken hette något kort, typ "Tunnlar" eller "Fasa". Och ja, det var en vuxenbok.
Någon som kan hjälpa mig?
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-05 0:03:34, redigerad totalt 1 gång.