NPF-TV-tips
6 inlägg
• Sida 1 av 1
NPF-TV-tips
Senast redigerad av TORatANDET 2011-05-04 23:39:48, redigerad totalt 1 gång.
- TORatANDET
- Anslöt: 2006-06-30
Alltid intressant att spåra NPFare i kulturen.
Men du glömde Terminator och Leon.
Men du glömde Terminator och Leon.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 23:39:48, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Tusen tack för tipsen! Jättekul att se Robban igen, gillar verkligen honom!
Färgprogrammet ville jag också spela in men hade glömt vilken dag det var.
Själv vill jag tipsa om Blackadder I strax efter midnatt på BBC Entertainment. Verkar gå varje kväll ungefär den tiden.
Färgprogrammet ville jag också spela in men hade glömt vilken dag det var.
Själv vill jag tipsa om Blackadder I strax efter midnatt på BBC Entertainment. Verkar gå varje kväll ungefär den tiden.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 23:39:48, redigerad totalt 1 gång.
Jag tittade också på Robert Broberg från 1968 i "Minnenas television tidigare i kväll och tycker den var bra och roligt.
Jag tittade även på "På spåret" såg ingenting som har något med NPF att göra. Årtalsfrågan tycker jag bäst om för om jag känner igen någon av bildsekvenserna då gissar jag årtal som ofta visar sig vara rätt när domaren nämnde det rätta årtalet.
En fråga om en tidning som hette Dagny och hade bytt namn och det visste jag namnet i mitt huvud innan de tävlande svarade på frågan och det blev rätt till slut. Tidningen heter Herta, som jag har sett dem på 1980-talet.
mvh Noli
Jag tittade även på "På spåret" såg ingenting som har något med NPF att göra. Årtalsfrågan tycker jag bäst om för om jag känner igen någon av bildsekvenserna då gissar jag årtal som ofta visar sig vara rätt när domaren nämnde det rätta årtalet.
En fråga om en tidning som hette Dagny och hade bytt namn och det visste jag namnet i mitt huvud innan de tävlande svarade på frågan och det blev rätt till slut. Tidningen heter Herta, som jag har sett dem på 1980-talet.
mvh Noli
Senast redigerad av Noli 2011-05-04 23:39:48, redigerad totalt 1 gång.
Jag glömde tillägga att jag såg barnprogrammet "Häxan surtant" för något år sedan och tycker att hon är bra trots att hon ofta var arg och sur på andra och var negativt men jag gillade att titta på henne ändå. Att hon upprepar sina ord och meningar stör mig inte. Ska se henne i morgon kväll om jag inte är bortrest under den tiden förstås, annars får jag se den på SVT Play.
mvh Noli
mvh Noli
Senast redigerad av Noli 2011-05-04 23:39:48, redigerad totalt 1 gång.
Jag såg just Häxan Surtant, och tycker att hon är underbar. Katrin Sundberg heter visst skådespelaren. Trollet Tryggve, Riddaren Ragnar och de andra är också bra. Jag slogs inte ens av tanken att det kunde vara negativt att det övergripande mönstret upprepas i varje avsnitt.
Om man missade detta konstverk:
http://svtplay.se/v/1840043/haxan_surtant/del_1_av_15
"På spåret" har med tåg att göra, och tåg har med asperger att göra.
Jag kommer inte ta upp programmet som NPF-TV-tips mer. Hellberg saknas... Inte därmed sagt att den nuvarande domaren är sämre.
Tack för feedback från er. Nu vet jag hur jag skall förbättra tipsen nästa gång.
Om man missade detta konstverk:
http://svtplay.se/v/1840043/haxan_surtant/del_1_av_15
"På spåret" har med tåg att göra, och tåg har med asperger att göra.
Jag kommer inte ta upp programmet som NPF-TV-tips mer. Hellberg saknas... Inte därmed sagt att den nuvarande domaren är sämre.
Tack för feedback från er. Nu vet jag hur jag skall förbättra tipsen nästa gång.
- TORatANDET
- Anslöt: 2006-06-30