Är Den förförlige snömannen en kranfiskare?
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Är Den förförlige snömannen en kranfiskare?
Den förfärlige snömannen skrev:@Tjabo
Blir det ganja ikväll?
Jag tror inte att det här forumet tillåter kranfiske, men lömskt gömd i nonsenstråden håller Den förfärlige snömannen på med precis detta. Fast jag tänker ju inte skicka nåt kran-PM!
Senast redigerad av Tjabo 2011-05-04 23:23:24, redigerad totalt 1 gång.
Verkar som om TS är lite väl paranoid.
Blir det [sätt in valfri aktivitet eller valfri sak] ikväll? Är internhumor i nonsenstråden och kom av att jag i den tråden skrev "Blir det XXXXXX ikväll?" varenda kväll under en lång tid. Därav uppkom det interna skämtet. Det rör sig alltså om ett skämt i en lektråd och inget annat.
Blir det [sätt in valfri aktivitet eller valfri sak] ikväll? Är internhumor i nonsenstråden och kom av att jag i den tråden skrev "Blir det XXXXXX ikväll?" varenda kväll under en lång tid. Därav uppkom det interna skämtet. Det rör sig alltså om ett skämt i en lektråd och inget annat.
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 23:23:24, redigerad totalt 1 gång.
Kranfiske är väl att man söker efter droger? Tror inte att sökande är förbjudet, så länge man inte är polis men jag kan ha fel. (edit* Blir iofs uppmaning till brott ändå)
Eftersom TS inte länkar till tråden där man kan få se citatet i sitt sammanhang, så antar jag att han är ute efter att provocera, tog åt sig/regelberoende/är väldigt beroende av att människor uttrycker sig på ett sätt han förstår, eller bara är allmänt flummig.
Eftersom TS inte länkar till tråden där man kan få se citatet i sitt sammanhang, så antar jag att han är ute efter att provocera, tog åt sig/regelberoende/är väldigt beroende av att människor uttrycker sig på ett sätt han förstår, eller bara är allmänt flummig.
Senast redigerad av Parvlon 2011-05-04 23:23:24, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter