När får jag min första varning?
14 inlägg
• Sida 1 av 1
När får jag min första varning?
Nu anmäler jag minsann Tjabos elaka & kränkande personangrepp på Bert. Visst borde Tjabo få minst en varning! Har forumet ingen moral?
& det är ju så att TS han intygar ju själv att han är lobotomerad också! Så vem faller på eget grepp? Jo självaste TS! Läs själv, hahahaha!
Så att inte ge Tjabo en varning det vore ju rena apblajet.
Tjabo skrev:Men, oj, titta! En forumist har varit så duttig så han förtjänar en guldstjärna i kanten! Go dulledulligt, och så... enormt hjärnsläppt! Tjabo tror att minst en person bakom forumet nyligen har genomgått lobotomi.
Tjabo skrev:Vad är detta för fånigt forum egentligen? Det är aplobotomerat att ha ett dagisfavvosystem.
sgtbaker skrev: - - - vidareutveckla gärna din teori om lobotomi.
Tjabo skrev:Yes. Här kommer vidareutvecklingen. Här har vi beviset för lobotomin:
- - -
"Skola" är den gamla pluralformen för tredje person. Det heter "de skola". Ett "du skola" har aldrig funnits. Det är lobotomerat att blanda ihop singular & plural. Det är lobotomerat att göra sig låssasfin & svänga sig med ett "fint språk" som man inte behärskar. Summa summarum: Tjabo har härmed bevisat med tre perfekta argument att Lobotomiebert nyligen genomgått lobotomi.
& det är ju så att TS han intygar ju själv att han är lobotomerad också! Så vem faller på eget grepp? Jo självaste TS! Läs själv, hahahaha!
sgtbaker skrev: - - Men du har kanske också blivit lobotomerad.
Tjabo skrev:Ja. Jag ser illa, men jag hör inte så bra.
Så att inte ge Tjabo en varning det vore ju rena apblajet.
Senast redigerad av Tjabo 2011-05-04 23:20:59, redigerad totalt 1 gång.
Mata trollet!
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-04 23:20:59, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Ja. De e nog bäst. Man har ju hört att den där Yeti har en jätteaptit.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Yeti
http://sv.wikipedia.org/wiki/Yeti
Inger skrev:Tjabo har ju varit desperat efter att få en varning, har h@n tur så blir det en nu.Tjabo har ju varit desperat efter att få en varning, har h@n tur så blir det en nu..
Men nä! För Tjabo han har aldrig nå tur. Ingen kommer nånsin att varna Tjabo för nåt. För aldrig får Tjabo va gla - bläää!
Usch så smart av Den förförlige snömannen att gömma sitt kranfiske i ett till synes harmlöst inlägg i en nonsenstråd! Men icke att han överlistade den genialiske Tjabo! Kul att så många trodde att Tjabo menade allvar! Tjabo han älskar lyteskomik! Mums! Smask! Hahaha!
Charley? skrev:Jag kan med säkerhet säga att Snömannen inte är en kranfiskare.
Nä, och Tjabo han trodde ju de! Inte! Hahaha!
Kristofer skrev:Verkar som om TS är lite väl paranoid.
Blir det [sätt in valfri aktivitet eller valfri sak] ikväll? Är internhumor i nonsenstråden och kom av att jag i den tråden skrev "Blir det XXXXXX ikväll?" varenda kväll under en lång tid. Därav uppkom det interna skämtet. Det rör sig alltså om ett skämt i en lektråd och inget annat..
Jaja, Tjabo e ju ba så jätteparanoid! Å han förstod inte att det var ett skämt, nejnej! Han behövde ju upplysas om de! Blir det sammis i kväll? Hahaha!
Parvlon skrev:Eftersom TS inte länkar till tråden där man kan få se citatet i sitt sammanhang, så antar jag att han är ute efter att provocera, tog åt sig/regelberoende/är väldigt beroende av att människor uttrycker sig på ett sätt han förstår, eller bara är allmänt flummig.
Parvlon skrev:/ - - - / så antar jag att han / - - - / tog åt sig/regelberoende/är väldigt beroende av att människor uttrycker sig på ett sätt han förstår / - - - /
Nä, men vissa andra dom e ju regelberoende å förstår allting ordagrant. Å förstår inte ironi. Asså båffatt dom har aspergers! Hahaha!
Parvlon skrev: - - - eller bara är allmänt flummig..
Allmänt flummig? Tjabo? Hahaha! Tjabos NT-humor den e ju ba bäst! Hahaha!
Hehe, det tar sig, ty Tjabo han har fått en tillsägelse.
radera-anva ... 14135.html
Men attans ingen varning än. Tjabo han ser ju på amerikanska movisar.
radera-anva ... 14135.html
Men attans ingen varning än. Tjabo han ser ju på amerikanska movisar.
Du får bli lite aggressivare i din kamp för att få en varning, om du vill ha en, tror jag.
Senast redigerad av Liljencroowna 2011-05-04 23:20:59, redigerad totalt 1 gång.
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Typ asså Tjabo hon e ju ba så i framkant!!! Typ som när den dumma Tjabo hon starta en nedrans tråd om Den Förfärlige Snömannen asså typ AKA Yxmannen haha ---
ar-den-forf ... ranfiskare
--- Åsså tryckte hon ju fel så då vatt de asså Den Förförlige Snömannen --- Fast då vatt de ju rätt considering va som hände sen & å då vatt de ju typ ba apkul --- Typ fel de vatt extra rätt --- Ty typ båffatt så e de ju ba när man e i framkant --- Typ Den Förförlige Yxmannen hahahahahahaha!
ar-den-forf ... ranfiskare
--- Åsså tryckte hon ju fel så då vatt de asså Den Förförlige Snömannen --- Fast då vatt de ju rätt considering va som hände sen & å då vatt de ju typ ba apkul --- Typ fel de vatt extra rätt --- Ty typ båffatt så e de ju ba när man e i framkant --- Typ Den Förförlige Yxmannen hahahahahahaha!
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter