Liljencroowna - Skarpsynt Medlem?
102 inlägg
• Sida 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liljencroowna skrev:Savanten Svante skrev:Liljencroowna skrev:[quote="Savanten Svante"][quote="Savanten Svante"]För övrigt, om det är en utmärkelse så är det väl knappast nåt påskägg.
Kan inte Liebert tala lite aspiska och för en gångs skull svara tydligt på vad det här handlar om?
Okej. Jag missuppfattade. Jag tog i. Onödigt av mig. Ber om ursäkt. Det SKULLE inte vara tydligt den här gången.
My bad.
Skäms på dig!
Absolut![/quote]
Hoho![/quote]
Senast redigerad av Bror Duktig 2011-05-04 23:01:53, redigerad totalt 1 gång.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Isabell skrev:Vad söt!
Är det där Liljencroowna - Skarpsynt medlem?
Jag tycker att alla som är skarpsynta ska få Helge som avatar ^_^
Senast redigerad av Bror Duktig 2011-05-04 23:01:53, redigerad totalt 1 gång.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Jag gillar det inte. Sorry...
Tycker det ser störande ut.
Har uppskattat att det här forumet (till skillnad från så många andra forum) hittills varit befriat från en massa jobbiga/onödiga/störande undertitlar.
Har uppskattat att det här forumet (till skillnad från så många andra forum) hittills varit befriat från en massa jobbiga/onödiga/störande undertitlar.
Senast redigerad av Saga 2011-05-04 23:01:53, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Får man ge upp, och be någon pm:a "lösningen"?
Haha. Ingen har tvingat dig att medverka.
Senast redigerad av Liljencroowna 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Nej, men jag skulle ju vilja se den hemliga sidan. Utan att få kalla mig skarpsynt då, följaktligen. Jag har ju hållit på och försökt...
De som hittar dit själva är skarpsynta medlemmar, vi andra kan antingen inte bry oss eller också fortfarande vara nyfikna. Och vilja se...
Eller ärligt, är det genomförbart om jag försöker igen och bara lägger manken till? Tycker ju som sagt jag har gått igenom sida efter sida och inte hittat något...
De som hittar dit själva är skarpsynta medlemmar, vi andra kan antingen inte bry oss eller också fortfarande vara nyfikna. Och vilja se...
Eller ärligt, är det genomförbart om jag försöker igen och bara lägger manken till? Tycker ju som sagt jag har gått igenom sida efter sida och inte hittat något...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
Hoho. Jag vet inte var den är nu, Liebert verkar flytta den allt eftersom. Eller?
Jag vet inte. Själv kom jag in där av en slump. Brukar aldrig "vinna" saker, varför jag blev glad när jag fick min stjärna och utnämning.
Jag vet inte. Själv kom jag in där av en slump. Brukar aldrig "vinna" saker, varför jag blev glad när jag fick min stjärna och utnämning.
- Liljencroowna
Saga skrev:Jag gillar det inte. Sorry...
Läste tråden lite mer noggrant. Ändrar mig o tycker det är en kul grej, dessutom är det ju bara tillfälligt.
Senast redigerad av Saga 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:Jag tycker Debbido borde få guldstjärna för mest kreativa smajlisar.
Och halvmaniska uttryck! (jag gillar det)
- Liljencroowna
Hej!
Jag har gett upp.
När forumprogramvaran har uppdaterats och påskägget är borta, tycker jag att det skulle kunna beskrivas här. Det vore mest rättvist att göra så, eftersom inte alla har möjlighet att hitta påskägget.
Hälsningar
Lilla Gumman
Jag har gett upp.
När forumprogramvaran har uppdaterats och påskägget är borta, tycker jag att det skulle kunna beskrivas här. Det vore mest rättvist att göra så, eftersom inte alla har möjlighet att hitta påskägget.
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Då behöver du inte känna dig ensam, fattar ingenting jag heller Har inte tålamod med sånt, men är ju en kul grej. Trodde först det var typ en sådan där grej man kan få efter ett visst antal inlägg. Finns sådant på andra forum. Så jag reflekterade inte på det alls först.
Senast redigerad av Pewe 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
Pewe skrev:Då behöver du inte känna dig ensam, fattar ingenting jag heller Har inte tålamod med sånt, men är ju en kul grej. Trodde först det var typ en sådan där grej man kan få efter ett visst antal inlägg. Finns sådant på andra forum. Så jag reflekterade inte på det alls först.
Okej Det känns bra att inte vara ensam om sådant.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
Dags att avslöja vad det handlar om kanske, jag vill veta.
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Liebert la upp en länk någonstans i forumet som ledde till en sida med en text som var påskägget (det var en bild av ett ägg på den sidan samt en del text och en beskrivning hur man kunde bli uppmärksammad som skarpsynt medlem).
När jag hittade sidan låg det ett litet klickbart fält högst upp på sidan, men den försvann därifrån och nu vet jag inte var den är (eller om den ens finns kvar)!
När jag hittade sidan låg det ett litet klickbart fält högst upp på sidan, men den försvann därifrån och nu vet jag inte var den är (eller om den ens finns kvar)!
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
Miche skrev:När jag hittade sidan låg det ett litet klickbart fält högst upp på sidan, men den försvann därifrån och nu vet jag inte var den är (eller om den ens finns kvar)!
Den finns kvar, men uppenbarligen på ett ställe som är svårt att hitta.
Senast redigerad av Liebert 2011-05-04 23:01:59, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter