Sthlmsträff med gbgsbesök 5 december
97 inlägg
• Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hur sent får man anmäla sig? Får jag göra en kanske-anmälan med så här pass kort framförhållning?
Oavsett vad det nu är för tråkighet som har hänt så hoppas jag att de som den involverar kommer att kunna försonas. Men är det inte den som arrangerar träffen som är den enda som har rätt att neka någon att delta? Hur som haver... Jag hoppas att framtida träffar kan vara så öppna och välkomnande som träffarna hittills har varit.
Oavsett vad det nu är för tråkighet som har hänt så hoppas jag att de som den involverar kommer att kunna försonas. Men är det inte den som arrangerar träffen som är den enda som har rätt att neka någon att delta? Hur som haver... Jag hoppas att framtida träffar kan vara så öppna och välkomnande som träffarna hittills har varit.
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 23:00:18, redigerad totalt 1 gång.
Det är kul här. Var är kristoffer?
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-04 23:00:18, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Självklart! Det lät jättekul att få se dig, det var ju ett tag sedan... men det kommer nya tillfällen. Kanske någon tisdag på Matteusskolan/Vasa's? Nu den 15:e blir väl sista chansen i år.
Nu har alla nyss lämnat Chateau Elgentorp, plötsligt blev det väldigt tomt...!
Nästa aktivitet jag håller i här i Tullinge lär väl bli OA:s årsmöte som blir lördag den 30 januari. (Men då lär vi tala om fritidslokalen i grannhuset.)
Nu har alla nyss lämnat Chateau Elgentorp, plötsligt blev det väldigt tomt...!
Nästa aktivitet jag håller i här i Tullinge lär väl bli OA:s årsmöte som blir lördag den 30 januari. (Men då lär vi tala om fritidslokalen i grannhuset.)
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 23:00:18, redigerad totalt 1 gång.