Spelet om Stockholm 3 Dec 08:00 T-centralen
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Spelet om Stockholm 3 Dec 08:00 T-centralen
SR har ju en tävling som pågått under hösten i radion där folk ringer in och tävlar mot varandra i kunskaper om Stockholm.
Programledaren ställer en fråga o sedan gäller det att vara snabbast att säga sitt namn o sedan svara.
Den 3 Dec så är det final mellan de tävlande och jag räknar med att vara där och titta.
Det vore ju trevligt med sällskap
Vem vet, en del av oss (eller alla) kanske kan hitta på något trevligt efteråt också
Programledaren ställer en fråga o sedan gäller det att vara snabbast att säga sitt namn o sedan svara.
Den 3 Dec så är det final mellan de tävlande och jag räknar med att vara där och titta.
Det vore ju trevligt med sällskap
Vem vet, en del av oss (eller alla) kanske kan hitta på något trevligt efteråt också
Senast redigerad av nano 2011-05-04 22:58:31, redigerad totalt 1 gång.
Välkommen
Det är kl 08:00 det börjar, vet inte exakt hur de kommer att göra men förra året så drog de dit en massa kul utrustning o tejpade kablar lite här och var på golvet och byggde liksom en studio i form av en scen mitt på golvet uppe vid SJ tågens vänthall.
De hade ett tiotal radiomänniskor på plats just då.
Det är kl 08:00 det börjar, vet inte exakt hur de kommer att göra men förra året så drog de dit en massa kul utrustning o tejpade kablar lite här och var på golvet och byggde liksom en studio i form av en scen mitt på golvet uppe vid SJ tågens vänthall.
De hade ett tiotal radiomänniskor på plats just då.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 22:58:31, redigerad totalt 1 gång.
Nu har jag varit där och det var trevligt, jag var ganska sen, nästan en halvtimme efter att jag tänkt vara där själv.
(BTW, imorgon den 4:e december är det gratis frukost på centralen från jernhusen och något företag, subway tror jag som gör reklam för sig, mellan 7 och 9 på morgonen tror jag det var.
frukost-gra ... tml#326718)
Fick iaf se kablar och teknik
Det var rolligt.
Fotade det dessutom.
Satt en tjej där som jag bestämde måste ha varit aspig, fick det intrycket iaf
Jag frågade om jag fick fotografera hennes mixerbord och hon blev jätteglad att någon alls ville ha med hennes grejer o göra så hon tände alla lampor som fanns där.
Jag fotade, MEN SÅ GLÖMDE JAG O SÄGA TACK! jag sade bara "sådär" och sedan gick jag.
Jag hade ju gärna pratat en stund, eller iaf sagt tack.
Hoppas hon inte blev ledssen när jag bara gick sådär.
Har faktiskt lust o skcika ett mail o tacka men det skulle nog verka undeligt.
(BTW, imorgon den 4:e december är det gratis frukost på centralen från jernhusen och något företag, subway tror jag som gör reklam för sig, mellan 7 och 9 på morgonen tror jag det var.
frukost-gra ... tml#326718)
Fick iaf se kablar och teknik
Det var rolligt.
Fotade det dessutom.
Satt en tjej där som jag bestämde måste ha varit aspig, fick det intrycket iaf
Jag frågade om jag fick fotografera hennes mixerbord och hon blev jätteglad att någon alls ville ha med hennes grejer o göra så hon tände alla lampor som fanns där.
Jag fotade, MEN SÅ GLÖMDE JAG O SÄGA TACK! jag sade bara "sådär" och sedan gick jag.
Jag hade ju gärna pratat en stund, eller iaf sagt tack.
Hoppas hon inte blev ledssen när jag bara gick sådär.
Har faktiskt lust o skcika ett mail o tacka men det skulle nog verka undeligt.