Liljencroowna - Skarpsynt Medlem?
102 inlägg
• Sida 1 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Liljencroowna - Skarpsynt Medlem?
Jag undrar vad det är för text Liljencroowna har under sitt användarnamn? "Skarpsynt Medlem" samt en guldstjärna. Är det moderatorerna som har skrivit dit det? Och isf varför?
Senast redigerad av hysteriskt 2011-05-04 23:01:45, redigerad totalt 1 gång.
- hysteriskt
- Anslöt: 2008-04-04
Fina tider, Charley?!
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Intressant.
Får man en guldstjärna bara sådär, om man säger nåt som faller forumägaren i smaken?
Är det en enskild åsikt som premieras, eller är det att man har flera åsiker som sammanfaller med forumägaren?
När jag först såg det så tänkte jag försöka hitta där utmärkelsen gavs, för att se vad som föranledde den, men jag hittade ingen sådan motivering någonstans.
Ni kanske kan hjälpa mig att hitta den?
Annars kan väl jag hålla med Sugrövmanövern & Charley? lite grann.
"Skarpsynt", är det om man lyckas tänka som en NT då eller vaddå ?
Det kan tolkas som: "Duktig Aspergare, här få du en guldstjärna av NT-forumägaren."
Eller så kan det tolkas som något positivt.
Men utan bättre motivering än det som getts i den här tråden, så vet man inte vad man ska tro.
OBS! Inget ont mot Liljencroowna, hon har säkert förtjänat att uppmärksammas.
Det är mest Lieberts agerande som jag ställer mig frågande till i det här fallet.
Han borde ju räknat med att frågan skulle komma, så varför vara så kryptisk med svaret?
Vad är tanken med det ?
Får man en guldstjärna bara sådär, om man säger nåt som faller forumägaren i smaken?
Är det en enskild åsikt som premieras, eller är det att man har flera åsiker som sammanfaller med forumägaren?
När jag först såg det så tänkte jag försöka hitta där utmärkelsen gavs, för att se vad som föranledde den, men jag hittade ingen sådan motivering någonstans.
Ni kanske kan hjälpa mig att hitta den?
Annars kan väl jag hålla med Sugrövmanövern & Charley? lite grann.
"Skarpsynt", är det om man lyckas tänka som en NT då eller vaddå ?
Det kan tolkas som: "Duktig Aspergare, här få du en guldstjärna av NT-forumägaren."
Eller så kan det tolkas som något positivt.
Men utan bättre motivering än det som getts i den här tråden, så vet man inte vad man ska tro.
Det är mest Lieberts agerande som jag ställer mig frågande till i det här fallet.
Han borde ju räknat med att frågan skulle komma, så varför vara så kryptisk med svaret?
Vad är tanken med det ?
Senast redigerad av Danne 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
Är det inte ett skämt bara? Verkar skumt att dela ut såna utmärkelser på allvar.
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Danne skrev:OBS! Inget ont mot Liljencroowna, hon har säkert förtjänat att uppmärksammas.
Hon? Jag var fullständigt övertygad om att liljencroowna var en kille...
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Den förfärlige snömannen skrev:Danne skrev:OBS! Inget ont mot Liljencroowna, hon har säkert förtjänat att uppmärksammas.
Han kan väl inte ta att jag är homo. Om man gillar killar måste man väl ändå vara kvinna?
Senast redigerad av Liljencroowna 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Det ska tydligen ha med påskägg: http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5sk%C3%A4gg_%28programvara%29 att göra.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Det ska tydligen ha med påskägg: [WikiSve]http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5sk%C3%A4gg_%28programvara%29[/WikiSve] att göra.
404 error: File not found
Nu blev det genast mycket tydligare.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
För övrigt, om det är en utmärkelse så är det väl knappast nåt påskägg.
Kan inte Liebert tala lite aspiska och för en gångs skull svara tydligt på vad det här handlar om?
Kan inte Liebert tala lite aspiska och för en gångs skull svara tydligt på vad det här handlar om?
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Liljencroowna skrev:Den förfärlige snömannen skrev:Danne skrev:OBS! Inget ont mot Liljencroowna, hon har säkert förtjänat att uppmärksammas.
Han kan väl inte ta att jag är homo. Om man gillar killar måste man väl ändå vara kvinna?
Han/hon whatever. Sorry.
Senast redigerad av Danne 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
Danne skrev:Liljencroowna skrev:Den förfärlige snömannen skrev:[quote="Danne"]
Han/hon whatever. Sorry. [/quote]
Ja, precis. Jag tycker faktiskt att det är lite roligt att bli tagen för kvinna; jag ser upp till kvinnor.
Senast redigerad av Liljencroowna 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Om det handlar om ett "påskägg" som finns att hitta någonstans på forumet tycker jag det bara låter kul... återstår att se om jag kan orka/hinna/komma ihåg att leta... men hoppas jag hittar det!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
X
Man är alltså "skarpsynt" om man hittar "påskägget"?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Savanten Svante skrev:weasley skrev:Det ska tydligen ha med påskägg: [WikiSve]http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5sk%C3%A4gg_%28programvara%29[/WikiSve] att göra.
Grmbl.... funkar den här länken då?
http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5sk% ... ramvara%29
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 23:01:52, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Savanten Svante skrev:weasley skrev:Det ska tydligen ha med påskägg: [WikiSve]http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5sk%C3%A4gg_%28programvara%29[/WikiSve] att göra.
Grmbl.... funkar den här länken då?
http://sv.wikipedia.org/wiki/P%C3%A5sk% ... ramvara%29
Ja, den funkade!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter