Tacosmiddag 1 december, Sthlm
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Tacosmiddag 1 december, Sthlm
Välkommen på TexMex-middag på Vasa´s:
När: 1 december
Tid: kl 19.00 samlas vi utanför spärrarna, uppgång Odenplan
OBS! På denna träff råder det mat tvång och här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
(Just nu 24/11 är det 13 st anmälda)
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden eller till: gunilla.hultgren@hotmail.com
När: 1 december
Tid: kl 19.00 samlas vi utanför spärrarna, uppgång Odenplan
OBS! På denna träff råder det mat tvång och här krävs föranmälan och det är ett begränsat antal platser.
(Just nu 24/11 är det 13 st anmälda)
Var och en ansvarar för sin egen nota.
Anmäl dig här i tråden eller till: gunilla.hultgren@hotmail.com
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 22:55:58, redigerad totalt 1 gång.
Tillhör oss?
Vi kan väl inte äga henne?
Skojar bara, visseligen är hon ingen ägodel men jag tror inte att någon skulle klaga, och jag har ju inte heller någon AS diagnos även om jag ofta tror att jag skulle kunna få en om jag undersöker mig.
Hursomhelst vill jag komma och gärna reservera en plats att ta med en forumist som förmodligen kommer i sällskap med mig
Det kan hända att hon ställer in med kort varsel beroende på mående men hon vill gärna komma vet jag
Vi kan väl inte äga henne?
Skojar bara, visseligen är hon ingen ägodel men jag tror inte att någon skulle klaga, och jag har ju inte heller någon AS diagnos även om jag ofta tror att jag skulle kunna få en om jag undersöker mig.
Hursomhelst vill jag komma och gärna reservera en plats att ta med en forumist som förmodligen kommer i sällskap med mig
Det kan hända att hon ställer in med kort varsel beroende på mående men hon vill gärna komma vet jag
Senast redigerad av nano 2011-05-04 22:55:58, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:Hursomhelst vill jag komma och gärna reservera en plats att ta med en forumist som förmodligen kommer i sällskap med mig
Ni är välkomna båda två.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 22:55:58, redigerad totalt 1 gång.
Sam skrev:MissNervvrak skrev:Jag kommer!
Vad glad jag blir. Du tillhör oss oavsett om du har en diagnos inom AST eller inte, bara så att du vet
Tack!! Självklart kommer jag inte att överge forumet bara för att det visade sig att jag inte hade någon diagnos. Jag har träffat så många trevliga människor här och tacoträffarna är sjukt roliga så dem tänker jag inte vara utan.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 22:55:58, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Anmälan till träffen är nu stängd. Vid ev återbud skicka pm eller mail till gunilla.hultgren@hotmail.com
Till er som bokat plats säger jag:
Välkomna
VI ses på tisdag
mnordgren:
Tråden låst på trådstartarens begäran eftersom anmälningstiden gått ut.
Till er som bokat plats säger jag:
Välkomna
VI ses på tisdag
mnordgren:
Tråden låst på trådstartarens begäran eftersom anmälningstiden gått ut.