Solidworks Europe Jobb
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Solidworks Europe Jobb
Hej alla ni som söker CAD jobb,
Om du har några av följande erfarenheter:
- PDMS
- Microstation
- Inventor
- Solidworks
eller erfarenhet av CAD Engineering
och om du vill arbeta i Norge eller Sverige, besök vår vår hemsida:
www.solidworkseurope.com
Tack.
Om du har några av följande erfarenheter:
- PDMS
- Microstation
- Inventor
- Solidworks
eller erfarenhet av CAD Engineering
och om du vill arbeta i Norge eller Sverige, besök vår vår hemsida:
www.solidworkseurope.com
Tack.
Senast redigerad av Solidworks Europe 2011-05-04 22:53:04, redigerad totalt 1 gång.
- Solidworks Europe
- Ny medlem
- Anslöt: 2009-11-20
Jag har mestadels jobbat i Ironcad men jag caddar även kretskort och programmerar microkontrollers eller hårdvarunära saker över huvud taget.
Bara det faller inom mitt intresseområde så är det intressant och sålänge jag får konstruera maskiner som inte är kryssningsmissiler eller andra direkt dödande saker så är jag för det mesta intresserad.
Just SolidWorks är jag inte jättebra på men jag kan hantera det även om jag är väldigt duktig i just Ironcad.
Saknar framförallt simuleringsmöjligheterna som finns i SolidWorks när jag jobbar i Ironcad.
Är helt klart intresserad av att lära mig mer SolidWorks.
Konstruera är mitt intresse
Skulle en sådan profil passa i verksamheten tror du?
Bara det faller inom mitt intresseområde så är det intressant och sålänge jag får konstruera maskiner som inte är kryssningsmissiler eller andra direkt dödande saker så är jag för det mesta intresserad.
Just SolidWorks är jag inte jättebra på men jag kan hantera det även om jag är väldigt duktig i just Ironcad.
Saknar framförallt simuleringsmöjligheterna som finns i SolidWorks när jag jobbar i Ironcad.
Är helt klart intresserad av att lära mig mer SolidWorks.
Konstruera är mitt intresse
Skulle en sådan profil passa i verksamheten tror du?
Senast redigerad av nano 2011-05-04 22:53:04, redigerad totalt 1 gång.