Örebro?
22 inlägg
• Sida 1 av 1
Jag är typ självdiagnostiserad. Faen vet om jag har så mycket att säga heller. Däremot händer det att jag åker på Pemers träffar, så man kan kanske ordna samåkning om så önskas. Dock lär jag inte hinna åka på någon mer i år :S
Senast redigerad av nallen 2011-05-04 22:51:25, redigerad totalt 1 gång.
Jag pratar gärna med alla möjliga och omöjliga så mig får du gärna adda.
Jag pratar gärna med den som vill prata på endera msn, icq eller skype
Skicka gärna ett PM med vad du nu föredrar.
Jag pratar gärna med den som vill prata på endera msn, icq eller skype
Skicka gärna ett PM med vad du nu föredrar.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 22:51:25, redigerad totalt 1 gång.
Bor utanför Örebro...
Senast redigerad av Liljencroowna 2011-05-04 22:51:25, redigerad totalt 1 gång.
- Liljencroowna
- Anslöt: 2009-02-28
Re: Örebro?
Bor en bit utanför Örebro och vill gärna komma i kontakt med flera som har As. Jag är 31 år och fick veta att jag hade as vid 18 års ålder
Senast redigerad av snurfina 2011-05-04 22:51:25, redigerad totalt 1 gång.
glastak skrev:Finns det någon eller några personer på den här sidan som bor i Örebro? Jag skulle väldigt gärna träffa någon mer med asperger!
Jag bor inte i Örebro.
Men kan inte du och andra komma till träffen som jag ordnar i Örebro 7-8/5 (fredag-lördag om två veckor)? Ni är mycket välkomna. Då får ni träffa vettiga personer med asperger, och deltagande är gratis. Det finns en särskild tråd om den träffen här, och infosidan finns på: http://www.sammanhang.se/o/orebro_2010.htm
Tor
Senast redigerad av TORatANDET 2011-05-04 22:51:25, redigerad totalt 1 gång.
- TORatANDET
- Anslöt: 2006-06-30
Någon som kan tänka sig att träffas i Örebro under hösten?
Jag har främst tid helger ojämna veckor.
Jag kan tänka mig biobesök, långpromenad (svampjakt? någon som kan visa på ätliga växter/medicinalväxter och prata om vad de kan vara bra för?), besök på utställning, gå på café eller restaurang, kanske gå på konsert eller gå ut och dansa (disco helst för min del, men nog kan jag kanske lyckas få till foxtrot, vals, schottis och pariserpolka om det kniper ).
EDIT. lagt till exempel på utställning
http://www.orebrotown.com/sv/uppleva/evenemang/evenemang/evenemang---orebro/2011-02-15-utstallning-sjuttiotal---vi-trodde-vi-kunde-forandra-varlden.html
Något jag gärna skulle kolla på, men som jag inte kommit mig för med.
Jag har främst tid helger ojämna veckor.
Jag kan tänka mig biobesök, långpromenad (svampjakt? någon som kan visa på ätliga växter/medicinalväxter och prata om vad de kan vara bra för?), besök på utställning, gå på café eller restaurang, kanske gå på konsert eller gå ut och dansa (disco helst för min del, men nog kan jag kanske lyckas få till foxtrot, vals, schottis och pariserpolka om det kniper ).
EDIT. lagt till exempel på utställning
http://www.orebrotown.com/sv/uppleva/evenemang/evenemang/evenemang---orebro/2011-02-15-utstallning-sjuttiotal---vi-trodde-vi-kunde-forandra-varlden.html
Något jag gärna skulle kolla på, men som jag inte kommit mig för med.
Alien skrev:Synd att det är så långt till Örebro, iaf för den som saknar bil.
Du kan åka tåg dit på ditt TiM-kort. Det är bara ca. 20 mil, så det går snabbt.
Alien skrev:Synd att det är så långt till Örebro, iaf för den som saknar bil.
Visste inte att det blev kortare för oss med bil...
Det går ju fortare och enklare än om man ska passa buss- och tågtider.
Men du bara märkte ord, som en typiska aspie, va?
Men du bara märkte ord, som en typiska aspie, va?
Jag är bosatt i centrala Örebro. Se den sjätte sidan under ”Kontakt önskas (del 2)” för en mindre introduktion
Någon bilburen i Dalarna som har planer på att åka på träff i Örebro? Det finns en hobbybutik där med ett sortiment som har en viss dragningskraft på mig ... haken är bara att det kostar femhundra kronor att resa med tåg från Ludvika till Örebro och tillbaka... . Och buss kostar ännu mera...