Att söka en partner på krogen
BMW skrev:Har den uppfattningen att killar inte gillar när tjejer tar för mycket initiativ, då upplevs det som påträngande utan de vill själva vara initiativtagarna till närmare kontakt.
Sen kan tjejer ta kontakt på ett mer diskret sätt genom att signalera(blickar, kroppspråk) att de är mottagliga för killens kontakt.
Men att som tjej själv burdust ta kontakt brukar inte uppskattas så där jättemycket.
Jag gillar när tjejer visar intresse för mig men det har skett alldeles för sällan
Senast redigerad av tvilling99 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Läste på Autistforum om sexualitet och aspberger.
http://www.autismforum.se/gn/opencms/we ... exualitet/
http://www.autismforum.se/gn/opencms/we ... exualitet/
Senast redigerad av MrHamps 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
Parvlon skrev:Djur är visst nogranna. Kanske inte enligt dina åsikter om vad som är viktigt dock.. Djuriskt är ett ord på ett beteende som vissa skyller ifrån sig med, ofta efter att ha druckit alkohol men inte lyckats att förtränga upplevelsen.
Tja, jag tycker då varken kaniner el hundar verkar särskilt noggranna med vem de parar sig, vemsomhelst duger. Inte ens våra släktingar [WikiSve]dvärgschimpanserna[/WikiSve] verkar vara så noga, alla gör det med alla:
Bonoboerna har ett mycket aktivt sexliv och alla tänkbara kombinationer förekommer: hona med hanne, hona med hona, hanne med hanne eller onani.
Aha, är det därför folk dricker (för mycket) alkohol? För att återgå till sitt djuriska tillstånd? För att döva frontalloben:
http://www.nyfikenvital.org/?q=node/1424Pannloben är vår "högsta tankefunktion" och är ansvarig för bland annat sådant som:
•Koncentration.
•Planering.
•Att lära från erfarenhet.
Att pannloben inte är fullt utvecklad hos ungdomar innebär att de får ett mer känslomässigt styrt beteende. De delar av hjärnan som hanterar känslor mognar nämligen tidigare. Känslor dominerar därför lätt över planering för ungdomar.
Tyvärr kan alkohol förminska just denna frontallob:
Ökad alkoholkonsumtion gav mindre frontallob.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
nano skrev:sugrövmanövern skrev:
*Body = Baddräktsliknande underplagg som knäpps i grenen.
Gör det inte ont o ha knäppning i grenen?
Eller är tjejer helt okänsliga där?
Jag hade också något liknande, men det var blusar som gick ner och knäpptes i grenen. Men jag hade förstås trosor under!
Fördelen med dessa blusar var att de inte åkte upp ur linningen utan alltid satt bra.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
Jag har insett att det enda vettiga stället att söka en partner på är psyket. Då vet man i alla fall vart man har dem. Om de har fotboja eller någonting kan det också fungera, men helst rättspsyk för evigt på Säter. Oooh, Mattias Flink gör mig lite pirrig.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
Flawed skrev:Tjejer visar ofta intresse om man har en befintlig partner.
De kan lukta till sig desperation undermedvetet på flera kilometers håll.
Det är empiriskt bevisat anser jag.
JAPP! Men detsamma gäller motsatsen.
En sexuellt tillfredsställd människa är som en självlysande djuphavsfisk i Ensamhetens mörka, bråddjupa hav.
De goda cirklarna förstärker alltid sig själva. "Den som har ska få mer". En märklig andlig lag jag aldrig riktigt har förstått mig på...
Senast redigerad av Debbido 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
Debbido skrev:stark sexualdrift (De finns!) men svag självbevarelsedrift
Okej. Men varför missunna dig själv sex då egentligen? Du vill ju ha sex. Alltså, att undvika krogen då kommer ju att mest troligt göra att du aldrig får varken sex eller sällskap öht.
Debbido skrev:Tiden löser alla problem: Den dag kommer då du inte behöver undvika frestelserna - De undviker Dig. Jag är nästan där....
Men det där låter sorgligt tycker jag.
Alltså, horstämpeln får du obönhörligen, men skulle du inte må bättre av att strunta i den ändå och fokusera på vad du själv känner?
För innerst inne, känner du det verkligen som misslyckanden att du legat mycket? Vore det inte bättre att se det som gåvostunder av delade kroppssafter?
Och att tillhöra religiösa församlingar och samtidigt bränna runt på krogen - det är ju verkligen självplågeri enligt min ringa mening. För religiöst folk brukar ha dålig tolerans för lössläppthet.
Visst, förhållanden skapas sällan i krogmiljö, men sex, det kan de väl få bju på utan att det ska kännas dåligt?
Jag med flera fördömer horbeteenden. Men vad är vi? En fis i världsrymden! Folk fördömer rosa plyschbyxor också, men det hindrar inte mig från att bära dem med stolthet och må bra av det.
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
nano skrev:Debbido jag tycker du är bra
Varje gång jag hör en story av denna sort så blir jag glad.
Tack! Sanningen är alltid uppfräschande tycker jag själv, om den inte är ämnad att förolämpa någon.
Hur sexuellt aktiv en kvinna är beror ju på balans av hormoner och neurosubstanser. Vid t ex ADHD pumpas en mängd adrenalin till hjärnan. Hur påverkar det sexualiteten?
Kvinnor av idag dricker mer och är mer våldsamma. Stort alkoholintag hos kvinnor ökar mängden testosteron. Detta hormon är ju väldigt avgörande för sexdriften. Vad händer då med kvinnors sexualitet? Har dessa våldsbenägna kvinnor också starkare sexdrift?
Även de kvinnor som inte dricker för mycket (fast ADHD-kvinnor riskerar ju alltid visst missbruk) har självklart olika balans på sina hormoner och neurosubstanser. Man kan väl lugnt förutsätta att aspergerkvinnans hjärna, hormonella balans och neurosubstans-balans inte är fullt "normal"? Jag blir alltid lika irriterad när män påstår att kvinnans (i allmänhet) sexualtet alltid är svagare än mannens. VEM har påstått att alla kvinnor är normala? Alla kan ju inte befinna sig i mitten?
Vem uppfann den normala människan och varför är AS-kvinnan tvungen att vara sexuellt normal om hon på alla andra sätt inte är normal
ALLA KAN INTE VARA NORMALA! (Det är tack vare oss onormala som de normala kan kallas normala. Vi är den gyllene referensramen!
sugrövmanövern skrev:Debbido skrev:stark sexualdrift (De finns!) men svag självbevarelsedrift
Okej. Men varför missunna dig själv sex då egentligen? Du vill ju ha sex. Alltså, att undvika krogen då kommer ju att mest troligt göra att du aldrig får varken sex eller sällskap öht.
Alltså, horstämpeln får du obönhörligen, men skulle du inte må bättre av att strunta i den ändå och fokusera på vad du själv känner?
För innerst inne, känner du det verkligen som misslyckanden att du legat mycket? Vore det inte bättre att se det som gåvostunder av delade kroppssafter?
Och att tillhöra religiösa församlingar och samtidigt bränna runt på krogen - det är ju verkligen självplågeri enligt min ringa mening. För religiöst folk brukar ha dålig tolerans för lössläppthet.
Visst, förhållanden skapas sällan i krogmiljö, men sex, det kan de väl få bju på utan att det ska kännas dåligt?
Jag med flera fördömer horbeteenden. Men vad är vi? En fis i världsrymden! Folk fördömer rosa plyschbyxor också, men det hindrar inte mig från att bära dem med stolthet och må bra av det.
Du glömmer att jag är rätt gammal, så jag skriver något av en sammanfattning av "a lifetime of experience". Jag levde i celibat tills jag var 27 och gifte mig sedan med en pingstvän. Var gift i 7 år. Sedan gick saker snett och efter det har mitt liv gått i vågor: celibat, en enda man, leta partner osv.
Jag har väl sex nån gång per år, så det där med att vältra sig i sex är det ju inte direkt fråga om. Kanske mer ett svenskt, fritt singelliv?
Att ragga i kyrkan är meningslöst då de som är aktuella är 40-talisterna - den gigantiska ateistgenerationen. Brist på män alltså.
Att avstå från alla kontakter med kyrkor eller andlighet därför att man har ONS en gång om året, eller något förhållande ibland - tycker jag är att gå till överdrift med självfördömelsen.
Däremot är det - i en småstad - alldeles tillräckligt för att utlösa hatiska "drev" mot en liten Debbido, som söker kroppsvärme i någon annan människas famn ibland.
Om jag var en klassisk kroghoppa som skuttade runt mellan diverse sängar varje helg - Ja, då skulle jag avstå från alla kyrkliga kontakter! Det finns gränser t o m för min självdestruktivitet.
Min åsikt om somliga småstäders inskränkthet - FUCK!
Min åsikt om vissa kärlekslösa, frigida och dömande fundamentalister - FUCK!
Småstäder är rena martyriet för alla fria, självständiga själar...
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 20:24:14, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Ännu en visdom från KrigarSjäl, visst är det så. Småstäder där alla känner alla, det är rätt otäckt för en som vill vara mer anonym av sig.
Beror på vem som betraktar det. En håla där man går med reflexväst och folk kör bil i 190 mellan villorna, där inaveln och religiösa sekter styr, ja där är man nog en hora eller lesbisk bara av att vara singel öht.
Förstod att det var en sammanfattning. därför tänkte jag att du med din långa erfarenhet kanske hade kommit fram till någon sanning, eller någonting i den stilen, någon livsvisdom, typ.Debbido skrev: Du glömmer att jag är rätt gammal, så jag skriver något av en sammanfattning av "a lifetime of experience". Jag levde i celibat tills jag var 27 och gifte mig sedan med en pingstvän. Var gift i 7 år. Sedan gick saker snett och efter det har mitt liv gått i vågor: celibat, en enda man, leta partner osv.
Debbido skrev: Jag har väl sex nån gång per år, så det där med att vältra sig i sex är det ju inte direkt fråga om. Kanske mer ett svenskt, fritt singelliv?
Beror på vem som betraktar det. En håla där man går med reflexväst och folk kör bil i 190 mellan villorna, där inaveln och religiösa sekter styr, ja där är man nog en hora eller lesbisk bara av att vara singel öht.
Ja, inte ska du döma dig själv för att du lever det liv du vill, så länge du inte skadar andra dvs. Men i en liten håla kommer du obönhörligen att bli dömd av folket. Dock kan man väl vara andlig och kyrklig utan att gå på söndagskaffe?Debbido skrev: Att avstå från alla kontakter med kyrkor eller andlighet därför att man har ONS en gång om året, eller något förhållande ibland - tycker jag är att gå till överdrift med självfördömelsen.
Låter som otrevligt folk. Låt mig gissa, reflexvästar, stora öron, låg intelligens? Behöver du dem i ditt liv? De som står för drevet alltså.Debbido skrev: Däremot är det - i en småstad - alldeles tillräckligt för att utlösa hatiska "drev" mot en liten Debbido, som söker kroppsvärme i någon annan människas famn ibland.
gött.Debbido skrev:Om jag var en klassisk kroghoppa som skuttade runt mellan diverse sängar varje helg - Ja, då skulle jag avstå från alla kyrkliga kontakter! Det finns gränser t o m för min självdestruktivitet.
En del av de inavlade är översexuella. Men det är ofta så att de inte får sig nåt tyvärr. Det kan nog skapa en del ilska.Debbido skrev: Min åsikt om somliga småstäders inskränkthet - FUCK!
Min åsikt om vissa kärlekslösa, frigida och dömande fundamentalister - FUCK!
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 20:24:15, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
(Sugis och Debbido i samma tråd, kan man få sanningar dråpligare serverade på det här forumet? )
Ja gudars skymning. En hippie med familj jag träffade en gång, som hade bosatt sig i en gudsförgäten men allt annat än gudsförgätande småhåla, såg till att skaffa sig gedigna kunskaper om vem som var otrogen med vem, vilken godtemplare som gick på krogen när han var i stan, vilken tant som snattade och sådana saker och litet diskret låta antyda, bara låta antyda, att han kände till dem. Det blev den familjens inträdesbiljett till att åtminstone slippa vara mer utanför än de ville.
Men sådant kräver ju speciella omständigheter...
Ja gudars skymning. En hippie med familj jag träffade en gång, som hade bosatt sig i en gudsförgäten men allt annat än gudsförgätande småhåla, såg till att skaffa sig gedigna kunskaper om vem som var otrogen med vem, vilken godtemplare som gick på krogen när han var i stan, vilken tant som snattade och sådana saker och litet diskret låta antyda, bara låta antyda, att han kände till dem. Det blev den familjens inträdesbiljett till att åtminstone slippa vara mer utanför än de ville.
Men sådant kräver ju speciella omständigheter...
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 20:24:15, redigerad totalt 1 gång.
Alien skrev:Fast hur vet man att en till utseendet attraktiv man verkligen passar som partner? Det är väl det som menas med ordspråket "man får kyssa många grodor innan man hittar en prins".
Den eviga frågan... och det lär den väl förbli, för de flesta är ju sådana slavar under den frågan och instinkterna att följa just utseendeattraktion och få verkar vilja ens tänka sig att försöka slå sig fri från den.
Att få mer eller mindre trovärdiga indikationer på att någon troligen skulle passa bra som partner, innan man har hunnit känna någon attraktion, verkar om något skapa djupt frånstötande känslor - då kommer man för all framtid finna den personen extremt oattraktiv. Typ.
Definitivt om det bara är han själv som är otaktisk nog att antyda sådant rent ut, som jag min själ har gjort i mina dagar. Men jag har aldrig fått intrycket att de som drömmer om en varm och levande, ömsint och gosig relation med en kärleksfull romantisk partner blir ett spån intresserade om de så får fullständigt klart för sig att det är en uppenbart sådan person de har framför sig. Då inträder ändå helt andra mekanismer även hos dem och en kärleksfull romantisk person blir helt off. Falla för honom ska man göra på helt andra grunder först och få upptäcka allt sådant "all in due time". Och hellre gå på nit efter nit efter nit än tänka sig att våga försöka från andra hållet någon av de gånger man möter en sådan.
Och jag vet inte hur många som hamnar i relationer baserat på utseendemässig attraktion från början, och blir sittande i dysfunktionella relationer där de inser att de ju inte har något gemensamt med partnern och inte passar ihop för fem öre först när de väl har husamorteringar och/eller barn tillsammans. I sådana lägen verkar många hur beredda som helst att bita ihop om relationen som sådan ändå ger tillräcklig ekonomisk/materiell trygghet.
I varje fall i de kretsar jag själv rört mig i på nätet, jag vet inte hur många kvinnor i relationer eller med relationer bakom sig som jag kommit i kontakt med och pratat/chattat mycket med som beskrivit sådana livssituationer. Då 26-årig sambotjej för fyra-fem år sedan, är det nog nu: "Jag vill ju ha barn nu, men han skaffar nog sitt på annat håll nu, han rör aldrig mig längre..." "Jaha, dags att bryta upp då?", frågar jag. "Neeeej!! Allt annat funkar ju så bra!!!"
Men att märka av för mycket känslopjunk och emotioner hos en karl för snabbt, och göra ett försök att stå emot de egentligen helt irrationella och felaktiga "passar bara bra som kompis"-instinkterna - nä, det vore det farligaste många verkar kunna tänka sig. Det är förmodligen just så som klart flest kvinnor skulle kunna få just den sorts män som oh så många av dem hade velat möta, men som de klart flesta i stället genomgående missar och mest saknar, och själva raljerar "humoristiskt" om att man aldrig möter, för de männen "har redan pojkvän" osv...
Det är ändå rätt dråpligt, säga vad man vill!
Är det i ovanligt hög grad just de jättefå som funkar på sådana här sätt som dras till nätdejting, och jag som därför har en jätteskev bild av verkligheten?
Pja, krogen måste ju vara mycket bättre, där är det ju inte bara utseende och kåthet för kvällen man går på i första hand... eller hur var det nu då?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
Alien skrev:Parvlon skrev:Djur är visst nogranna. Kanske inte enligt dina åsikter om vad som är viktigt dock.. Djuriskt är ett ord på ett beteende som vissa skyller ifrån sig med, ofta efter att ha druckit alkohol men inte lyckats att förtränga upplevelsen.
Tja, jag tycker då varken kaniner el hundar verkar särskilt noggranna med vem de parar sig, vemsomhelst duger. Inte ens våra släktingar [WikiSve]dvärgschimpanserna[/WikiSve] verkar vara så noga, alla gör det med alla:Bonoboerna har ett mycket aktivt sexliv och alla tänkbara kombinationer förekommer: hona med hanne, hona med hona, hanne med hanne eller onani.
Polygami betyder inte att de inte är noga med vem de har sex med. De har en annan syn på sex än civiliserade människor har. Jag tycker matriarkal polygami med bisexualitet verkar som den bästa tänkbara familjekonstellationen.
Ökad alkoholkonsumtion gav mindre frontallob.
Det är det som är poängen.
Senast redigerad av Den förfärlige snömannen 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
- Den förfärlige snömannen
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-05-30
Pemer skrev:Alien skrev:Fast hur vet man att en till utseendet attraktiv man verkligen passar som partner? Det är väl det som menas med ordspråket "man får kyssa många grodor innan man hittar en prins".
Den eviga frågan... och det lär den väl förbli, för de flesta är ju sådana slavar under den frågan och instinkterna att följa just utseendeattraktion och få verkar vilja ens tänka sig att försöka slå sig fri från den.
Om utseendet känns fel så brukar det stämma typ. Fula män är elaka och farliga män. Potentiella kvinnomisshandlare i en del fall. För att de byggt upp sådant raseri inom sig gentemot kvinnor. Av att aldrig få till det med brudar och kanske tom blivit hånade av kvinnor.
Pemer skrev:Att få mer eller mindre trovärdiga indikationer på att någon troligen skulle passa bra som partner, innan man har hunnit känna någon attraktion, verkar om något skapa djupt frånstötande känslor - då kommer man för all framtid finna den personen extremt oattraktiv. Typ.
2 good 2 be true-faktorn. Drömmannen dyker upp, vad har han att dölja? Vad är haken? Läskigt. Och framför allt, kör han samma stil mot alla kvinnor, liksom en Stepford superduper-man?
Pemer skrev:Då 26-årig sambotjej för fyra-fem år sedan, är det nog nu: "Jag vill ju ha barn nu, men han skaffar nog sitt på annat håll nu, han rör aldrig mig längre..." "Jaha, dags att bryta upp då?", frågar jag. "Neeeej!! Allt annat funkar ju så bra!!!"
Tjejer älskar problem. Jag brukar på rent jävelskap lägga fram en lösning på folks relationsproblem. Jag brukar bli utfryst då . Jag lovar dig, ingen vill tala med Aspietjejen med algoritmen, de vill skvallra, göra ner männen, säga *kram gumman* Fan vilken mansgris han är du är värd bättre .
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
sugrövmanövern skrev:Pemer skrev:Alien skrev:Fast hur vet man att en till utseendet attraktiv man verkligen passar som partner? Det är väl det som menas med ordspråket "man får kyssa många grodor innan man hittar en prins".
Om utseendet känns fel så brukar det stämma typ. Fula män är elaka och farliga män. Potentiella kvinnomisshandlare i en del fall. För att de byggt upp sådant raseri inom sig gentemot kvinnor. Av att aldrig få till det med brudar och kanske tom blivit hånade av kvinnor.
Jag tycker att "ful" är ett alltför vagt begrepp i sammanhanget. För det handlar inte om att man har elefantöron utan om att man har ett ihopsjunket osäkert kroppsspråk, att man är ovårdad, att man ser sjuk ut etc.
Senast redigerad av tveskägg 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
tveskägg skrev:sugrövmanövern skrev:Pemer skrev:[quote="Alien"]Fast hur vet man att en till utseendet attraktiv man verkligen passar som partner? Det är väl det som menas med ordspråket "man får kyssa många grodor innan man hittar en prins".
Jag tycker att "ful" är ett alltför vagt begrepp i sammanhanget. För det handlar inte om att man har elefantöron utan om att man har ett ihopsjunket osäkert kroppsspråk, att man är ovårdad, att man ser sjuk ut etc.[/quote]Ptjo, månne vagt begrepp. Vad man tycker är fult är ju personligt.
Ta två män ur min synvinkel:
1. Flintskallig med skepparkrans, kort, små fötter, grisögon, stolt kroppshållning och kalaskula,.
- Fy fan! Danger biip biip, kaxigt mongo som inte vet att han är ful.
2. Oklippt hår, kroppshållning som en hösäck, (Leif GW Persson) slö blick och armhåleodör.
- Naaw, cute, skall tvinga honom att använda deodorant och duscha bara så blir det nog bra.
"Vackra" fotomodellmän går mig obemärkta förbi eftersom jag automatiskt tänker att jag inte spelar i deras liga, och för att de liksom smälter in i omgivningen på något sätt så jag med min ansiktsblindhet inte ser dem. Och att jag tänker att han är nog gay.
Senast redigerad av sugrövmanövern 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
- sugrövmanövern
sugrövmanövern skrev:Förstod att det var en sammanfattning. därför tänkte jag att du med din långa erfarenhet kanske hade kommit fram till någon sanning, eller någonting i den stilen, någon livsvisdom, typ.
En sammanfattning? Oh yeah man:
LOVE PEACE AND UNDERSTANDING!
http://www.youtube.com/watch?v=cI6aTxrOeqI
Såsom poeten söker, såsom blomman söker - lev så, lev så!
Inte skäms blomman när den slagit ut och öppnat sig, visat sina fortplantningsorgan? Allt är så vackert och naturligt. Det är min dröm: att sexualiteten, en av Guds bästa gåvor skulle få bli vad den var tänkt att vara: ett vackert, underbart och rent sätt att visa kärlek på! Det var faktiskt inte Satan som kom på idén med sex. Det var Gud! (Måtte alla hämmade, överandliga, puritanska människor bäva!)
Dessvärre blir det nog svårt att "återta" sexualiteten nu. De flesta är för förstörda för det.
Delfinerna parar sig med varandra någon gång per år och hela flocken omsluter ungarna och beskyddar dem. Är delfiner perversa på något sätt...Nej, inte vad jag vet. De älskar alla med varandra och de tar alla ansvar för sin avkomma.
Sådana stammar lär ha förekommit genom tiderna.
Men i vår kultur är denna livsstil inte möjlig. Det kräver allt för stor "systemåterställning" eller rent av en "omformattering".
Eller, är det möjligt? - Return to Innocence;
http://www.youtube.com/watch?v=-JpJjsHgYHA
Vägen till kärleken går inåt, ingen annanstans står den att finna. Den finns inte inne i det rustika kapellet eller i katedralen, eller i naturen eller på krogen – kärleken finns inne i våra rena hjärtan, när vi vågar tro på vår renhet och återspegla denna renhet till den vi älskat med.
Kyrkan innehåller ju människor, som har gott och ont i sig. Krogen: samma sak här. Gränserna går inte att sätt ut fysiskt, bara andligt. Man får tassa fram som en indian i världens mörker och känna efter: rätt-fel-rätt-fel-gott-ont...eller? Ingen annan lag finns än hjärtats.
Senast redigerad av Debbido 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
Zombie skrev:(Sugis och Debbido i samma tråd, kan man få sanningar dråpligare serverade på det här forumet? )
Eftersom jag är autistisk förstår jag inte ens det dråpliga i situationen? Sugis och jag kan väl ha liknande tankar ibland eftersom vi båda är tjejer och båda är aspergare?
Som aspergare respekterar jag som sagt inga gränser mellan andlighet, sex, kyrka, krog. Är ingen kyrktant med knut i nacken utan en snarare en skinnklädd coolgirl som som susar omkring året runt på en trimmad moppe, med MP-3 spelare i fickan, discomusik i öronen - medan jag ber till Gud att jag ska överleva - trots allt!
Ska erkännas att jag gått lite i kyrkan senaste året - men dock på Allhelgonamässa enl koncept à la Jonas Gardell!
Minns en föreställning med honom som jag lyssnade på där han fick oss att sjunga med i sången "Älska mig för den jag är!" fast plötsligt var textremsan ändrad till "Knulla mig för den jag är!" Jag tillhörde givetvis den lilla tappra skara som inte tvekade en sekund innan vi "gick i fällan" och skrålade för full hals: Knulla mig för den jag är!
Debbidos Moraliska Meritförteckning, uppdaterad 091114: Två samlag erbjudna men avvisade de senaste SEX veckorna! Ett krogbesök avklarat där jag bara pratade med en man!
* DMM-kriterierna beskriver hur väl en GALEN människa lyckats motstå av vara kär och GALEN det senaste året. Efter 10 års nykterhet inom detta område kan ev. personen friskförklaras.
Senast redigerad av Debbido 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
Oj, där ligger jag i lä
Jag får i bästa fall 3 erbjudanden per ÅR.
Men jag kan inte säga att jag försöker få några erbjudanden heller.
Har ett antal tillfällen då jag med stor behållning pratat med olika människor, roligast o prata med tjejer iofs
Jag får i bästa fall 3 erbjudanden per ÅR.
Men jag kan inte säga att jag försöker få några erbjudanden heller.
Har ett antal tillfällen då jag med stor behållning pratat med olika människor, roligast o prata med tjejer iofs
Senast redigerad av nano 2011-05-04 20:24:16, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Att leva som Aspergare