Nytt datum för spökvandringen
41 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Tack allihopa för idag! Jättekul att vi blev så många! Flera nya ansikten blev det för mig, vilket var jättekul. Särskilt tack till vår suveräna guide, Kahlokatt! Du är kommenderad att leda nästa vandring också.
Synd att du inte hann, regnif men det blir säkert fler vandringar. På planeringsträffen pratade vi ju om att köra en på Söder också.
Synd att du inte hann, regnif men det blir säkert fler vandringar. På planeringsträffen pratade vi ju om att köra en på Söder också.
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
Kände mig ändå nästan som håller på att bli sjuk så kanske lika bra?
Jag som äntligen kände att jag kanske kan intressera mig för nåt och gå ut..jaja. Tur om det gick bra för de som var där iaf. .
Jag som äntligen kände att jag kanske kan intressera mig för nåt och gå ut..jaja. Tur om det gick bra för de som var där iaf. .
Senast redigerad av regnif 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
error skrev:Ja, jag hoppas vi tar Söder snart för jag vill också vara med!
Klart att du ska vara med! Det var ju din idé från början!
- MissNervvrak
- Inaktiv
Ja, tack error, Miss Nervvrak och Kahlokatt!
Och alla andra trevliga - en del nya ansikten för mig också (hoppas jag inte verkade avvisande eller så men presentationer osv. är inte min starkaste sida).
Det gav mersmak.
Och alla andra trevliga - en del nya ansikten för mig också (hoppas jag inte verkade avvisande eller så men presentationer osv. är inte min starkaste sida).
Det gav mersmak.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Tack error för din fina idé!!
...och givetvis till Miss Nervvrak och inte minst till vår utomordentliga ciceron Kahlokatt! Och tack alla som bidrog till en trevlig kväll!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
Ja, det var en bra dag det med massa upplevelser, tack för det alla! Jag blev så tossig av spökerierna att jag tog fel blå tåg hem så det blev extra spännande att zig zagga sig hem vid midnatt.
Här lite till alla kattfantasterna på träffen:)
Här lite till alla kattfantasterna på träffen:)
Senast redigerad av mondo beyondo 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Hahahahaha Precis sådär är det hemma hos mig, om man bortser från basebollträet då. Tack för länken, mondo beyondo! Jag glömde ju söka på den när jag kom hem igår.
- MissNervvrak
- Inaktiv
Tack för en mycket väl genomförd och spännande spökvandring.
Ett särskilt tack till arrangörerna och vår eminenta guide Kahlokatt.
Vi hade jättetrevligt! Synd bara att vi var tvungna att gå och inte kunde vara med på fikat efteråt. Hoppas att vi kan vara med hela tiden nästa gång. Ser fram emot något liknande på Södermalm.
Hälsningar
Jossan och more10.
Ett särskilt tack till arrangörerna och vår eminenta guide Kahlokatt.
Vi hade jättetrevligt! Synd bara att vi var tvungna att gå och inte kunde vara med på fikat efteråt. Hoppas att vi kan vara med hela tiden nästa gång. Ser fram emot något liknande på Södermalm.
Hälsningar
Jossan och more10.
Senast redigerad av Jossan 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
Tack för den trevliga och intressanta spökvandringen, med en mycket
duktig ciceron och berättare.
Funderar på om man till nästa gång skulle "spöka ut sig med typ vitmålad ansikte", hrmmm nej tror inte det, det räcker att titta sig i spegeln, då skrämmer man slag på sig själv.
Trevligt att se alla nya ansikten och jag tyckte det var en trevlig stämning i
gruppen. Ser redan framemot nästa spökvandring!!
duktig ciceron och berättare.
Funderar på om man till nästa gång skulle "spöka ut sig med typ vitmålad ansikte", hrmmm nej tror inte det, det räcker att titta sig i spegeln, då skrämmer man slag på sig själv.
Trevligt att se alla nya ansikten och jag tyckte det var en trevlig stämning i
gruppen. Ser redan framemot nästa spökvandring!!
Senast redigerad av fingal12 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
Tack så jättemycket för att ni lyckades förgylla min f.n. mörka tillvaro i går och tack för alla vänliga ord. Jag hade jätteroligt. Tråkigt bara att den lilla "Pizza Hut"-incidenten kastade en liten skugga över kvällen, men Inger röt ju i rätt bra.
(Ang. den incidenten kan ni se en tråd jag alldeles strax kommer att starta i "Övriga ämnen" som heter "Dagens Dumstrut").
Synd att du inte kunde komma, regnif!
(Ang. den incidenten kan ni se en tråd jag alldeles strax kommer att starta i "Övriga ämnen" som heter "Dagens Dumstrut").
Synd att du inte kunde komma, regnif!
Senast redigerad av Kahlokatt 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
Jag har fått ett nytt intresse, det är spöken / andar och änglar. Sitter på Youtube och spelar klipp ( gamla och nya ) på detta.
Undrar om nån av er varit med om något övernaturligt.
Berätta gärna oxå vad som skett på tidigare spökvandringar.
Mvh
Christer
Mvh
Christer
Senast redigerad av Chrilleb 2011-05-04 22:19:34, redigerad totalt 1 gång.
Chrilleb skrev:Jag har fått ett nytt intresse, det är spöken / andar och änglar. Sitter på Youtube och spelar klipp ( gamla och nya ) på detta.
Mvh
Christer
Vad som hände under spökvandringen framgår om du läser hela tråden. Vill du diskutera spöken och övernaturligt i allmänhet kan du starta en ny tråd om detta i Övriga ämnen. Eller skriva i någon av de trådar som redan finns:
det-overnat ... 15365.html
det-overnat ... 13146.html
det-ockulta ... 11360.html
det-sjatte- ... 12659.html