Värmlandsträff II mini?

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Värmlandsträff II mini?

Inläggav Pemer » 2009-11-02 1:09:54

Bl a skogsmulla var ju sugen på att ses under veckan om jag hade kommit hit lite tidigare. Nu är jag ju kvar åtminstone till i morgon, och har inte ens bokat någon hemresa. Jag vill ju vara hemma om inte annat till Vasa's på tisdag kväll, så senast åka om det finns buss så där mellan 11-13 från Karlstad på tisdag kväll. Ska väl börja kolla tider... :lol:

I och med att jag sitter så avigt till ute i Högboda är väl en eventuell ytterligare liten träff mest smidigt att ta när jag ändå ska ta mig till Karlstad för att sedan fortsätta därifrån och hemåt. Dessutom har pappa något möte inne i Karlstad i morgon kväll, så åker jag hem på tisdag kan jag hänga med honom in till stan och tillbaks igen i morgon kväll.

Kan och vill skogsmulla och/eller fler forumister här i trakten ses något...

mitt på dagen i morgon?
i morgon på kvällen?
mitt på dagen på tisdag?

Allra enklast för gott om tid att sy ihop något är väl mitt på dagen på tisdag. Men hoppas ni är in här och läser och svarar, så får vi se vad tråden får för resultat... :)

Jag vänder mig givetvis inte bara till "nya", utan precis lika mycket till Boxie, Early och Tibbs om ni kan!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 22:28:30, redigerad totalt 1 gång.
Pemer

Anslöt: 2007-02-08

Inläggav MsTibbs » 2009-11-03 14:14:37

Tyvärr funkade inte den här tråden på länge, åker du hem sent på kvällen idag? Eller i förmiddags?
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 22:28:30, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs

Anslöt: 2007-07-30

Inläggav Pemer » 2009-11-03 17:10:55

Sitter på bussen nu. Jävla webbhotell och databas att mölja med forumet, så att träffar ska gå i stöpet.

Nåja, jag kommer nästan raka vägen till Vasa's! :D
Pemer

Anslöt: 2007-02-08

Återgå till Träffar

Logga in