Databasknas igen
48 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Databasknas igen
Nu är det flera trådar där man möts av "Det finns inga svar till det här ämnet." när man klickar på ikonen "ta mig till första olästa i den här tråden" = [img]http://www.aspergerforum.se/templates/BlackStylusP/images/icon_newest_reply_new.gif[/img]
Detta gäller bl.a. för Isabells tråd om Rasbiologi och Lieberts senaste inlägg i tråden Forumet väldigt segt?
EDIT: jag menar även EDM:s #2, enligt nedan
Detta gäller bl.a. för Isabells tråd om Rasbiologi och Lieberts senaste inlägg i tråden Forumet väldigt segt?
EDIT: jag menar även EDM:s #2, enligt nedan
Senast redigerad av nallen 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 2 gånger.
#1: Samma för mig som för nallen.
#2: En del trådar som har nya inlägg visar inte de nya inläggen.
#2: En del trådar som har nya inlägg visar inte de nya inläggen.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Samma här. Och även (åtminstone) för hela tråden "rasbiologi".
Knas när jag postade där också, så ingen aning om hur många exemplar mitt inlägg finns i eller om något av dem är det rätta...
Länkarna här är också ur funktion fortfarande.
Knas när jag postade där också, så ingen aning om hur många exemplar mitt inlägg finns i eller om något av dem är det rätta...
Länkarna här är också ur funktion fortfarande.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
Utöver Meppes två är resten till synes återställda?
(ser ut som att en hel del blivit felaktigt lagrade.)
(och det verkar vara databasen självt som krånglar, inte forum-koden)
(trooor jag)
(ser ut som att en hel del blivit felaktigt lagrade.)
(och det verkar vara databasen självt som krånglar, inte forum-koden)
(trooor jag)
Senast redigerad av JOR 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
JOR skrev:(och det verkar vara databasen självt som krånglar, inte forum-koden)
(trooor jag)
Nu vill jag be om en tjänst.
Testa den där nya phpbb3-migreringen VÄLDANS noggrant innan sjösättningen.
Plz............................................
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
Zombie skrev:Ska du säga med ditt skräp till signaturlänk. Mycket nytta jag hade av den.
Ursäkta, tyckte du bjöd på det...
Morgonens garv!
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
I kväll har forumet varit nere några timmar igen. Just nu får jag bara upp ett dussin trådar med senaste inlägg angivna mellan ett- och tvåtiden i natt som "olästa", men av dem är det minst ett par (t.ex. "Ennio Morricone") som det visar sig "inte finnas några svar till" och minst en "Kolhydratfri kost" som går att få upp men utan (bland andra?) det inlägg som står angivet som det senaste. I återigen fler än en tråd, när jag trycker på senaste inlägget, är det inte det som kommer upp utan den sidans början.
Mer orkar jag inte ta reda på just nu. Hoppas några i ledningen har koll. (Kanske är det därför forumet alls går att få upp igen? Liebert måste i varje fall ha gjort ett bra jobb med Oderland igår...)
Få se om det här inlägget kommer in i databasen då...
Mer orkar jag inte ta reda på just nu. Hoppas några i ledningen har koll. (Kanske är det därför forumet alls går att få upp igen? Liebert måste i varje fall ha gjort ett bra jobb med Oderland igår...)
Få se om det här inlägget kommer in i databasen då...
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
När jag försökte öppna sidan vid cirka 02:45 var den icke nåbar. Jag har stött på flera inlägg som inte finns. Dessa har tillkommit mellan ca 23:30 igår och ca 02:00 idag.
Senast redigerad av atoms 2011-05-04 21:52:29, redigerad totalt 1 gång.
Fan, vissa trådar funkar ju, medan min från i natt finns som tråd, medan mitt startinlägg inte finns längre. Står tydligt att tråden har 0 inlägg nu.
Och mitt inlägg för runt en halvtimme sedan i tråden om bostadsbidrag vid bostadsrätt gick kanske in, men den tråden visas just nu upp med "det finns inga svar".
Såååå surt...
Och mitt inlägg för runt en halvtimme sedan i tråden om bostadsbidrag vid bostadsrätt gick kanske in, men den tråden visas just nu upp med "det finns inga svar".
Såååå surt...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:52:30, redigerad totalt 1 gång.
Det gick något sakta under ett par minuter.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 21:52:30, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
När jag försöker få upp sid 3 i "Islam, tro och fakta", eller när jag överhuvudtaget försöker öppna tråden om Queer så möts jag bara av meddelandet "det finns inga svar till det här ämnet".
Senast redigerad av ford 2011-05-04 21:52:30, redigerad totalt 2 gånger.
Konstigt. Sakta går det för mig väldigt ofta (och permanentinloggning och olästmarkering är dåliga skämt), men den här gången fick jag först upp att servern inte kunde kontaktas, nu får jag sedan ett bra tag bara upp sidan "Det finns inga svar till det här ämnet". Fast jag ser att andra har skrivit i muslimtråden under den tiden.
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 21:52:30, redigerad totalt 3 gånger.
Samma sak med nonsenstråden och när jag försöker kolla min omröstningstråd om vem som skulle kunna uppoffra sig för nonsenstrådens fortlevnad, så syns bara mitt inledningsinlägg, trots att flet har skrivit.
Senast redigerad av ford 2011-05-04 21:52:30, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter