Vad tycker ni jag ska göra i framtiden ?
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Vad tycker ni jag ska göra i framtiden ?
Efter jag bytt glasögon och berättat att jag tar mediciner, har det framkommit att man "skämtar" om att jag ser ut som en pundare, jag överväger flera flera gånger att vara hemma pga detta ( visst..man kan skämta om mycket men..)
Jag vill var kvar tills adventstiderna börjar, men alternativet är att jobba på kontor, men då ska jag ha nån person som vet precis hur det kan va.
Till och från sitter jag om mornarna och känner mig utnyttjad för jag har så svårt att säga ifrån, annars är det bra, det är väl ångesten jag har kvar fortfarande som ställer till det.
Tycker en av cheferna på jobbet ( som slutar på fredag ) är lite väl "synlig", han e yngre än mig men är på och hackar både för att jag är inne på köttavdelningen ( en gång letade jag efter en kund frågat om korv, inne på hans avdelning, och fick för det..inte kul! Snart säger jag ifrån..om han fortsätter..fast han e chef ( och fast det känns helt galet ), tycker de stundom utnyttjar och lite kör med en..när det är som värst.
Jag har skrivit kontrakt gällande detta jobb till februari 2010, men att inte vara välkommen på en annan avdelning än den man är på känns..märkligt! Hur ska jag då utvecklas, nä han har fel !
Lite halvt stött och förgrymmad ibland. Skrev av mig lite grubbel nu.
Christer
Jag vill var kvar tills adventstiderna börjar, men alternativet är att jobba på kontor, men då ska jag ha nån person som vet precis hur det kan va.
Till och från sitter jag om mornarna och känner mig utnyttjad för jag har så svårt att säga ifrån, annars är det bra, det är väl ångesten jag har kvar fortfarande som ställer till det.
Tycker en av cheferna på jobbet ( som slutar på fredag ) är lite väl "synlig", han e yngre än mig men är på och hackar både för att jag är inne på köttavdelningen ( en gång letade jag efter en kund frågat om korv, inne på hans avdelning, och fick för det..inte kul! Snart säger jag ifrån..om han fortsätter..fast han e chef ( och fast det känns helt galet ), tycker de stundom utnyttjar och lite kör med en..när det är som värst.
Jag har skrivit kontrakt gällande detta jobb till februari 2010, men att inte vara välkommen på en annan avdelning än den man är på känns..märkligt! Hur ska jag då utvecklas, nä han har fel !
Lite halvt stött och förgrymmad ibland. Skrev av mig lite grubbel nu.
Christer
Senast redigerad av Chrilleb 2011-05-04 22:28:30, redigerad totalt 1 gång.
Re: Vad tycker ni jag ska göra i framtiden ?
Chrilleb skrev:
Christer
Varför har du svårt att säga ifrån?
Senast redigerad av svarabhaktivokal 2011-05-04 22:28:30, redigerad totalt 1 gång.
- svarabhaktivokal
- Anslöt: 2009-10-30
ett personligt avtal står under lagen och kollektivavtalet. Så förmodligen kan du säga upp dej med 2 veckors uppsägningstid.
Annars så låter det som att du upplever som att någon/några driver med dig, vilket får dig att må dåligt.
Att en ung chef försöker leka tuff är nog knappast ovanligt, ta reda på reglerna och följ dem till punkt och pricka, sen om han påstår något utanför reglerna så sätt han på plats.
Annars så låter det som att du upplever som att någon/några driver med dig, vilket får dig att må dåligt.
Att en ung chef försöker leka tuff är nog knappast ovanligt, ta reda på reglerna och följ dem till punkt och pricka, sen om han påstår något utanför reglerna så sätt han på plats.
Senast redigerad av carl 2011-05-04 22:28:31, redigerad totalt 1 gång.
svarabhaktivokal skrev:Chrilleb skrev:
Christer
Han skrev ju varför. Vet du vad ångest vill säga?
Chrilleb skrev:Tycker en av cheferna på jobbet ( som slutar på fredag ) är lite väl "synlig", han e yngre än mig men är på och hackar både för att jag är inne på köttavdelningen ( en gång letade jag efter en kund frågat om korv, inne på hans avdelning, och fick för det..inte kul! Snart säger jag ifrån..om han fortsätter..fast han e chef ( och fast det känns helt galet ), tycker de stundom utnyttjar och lite kör med en..när det är som värst.
Pojkvaskern till chef låter knepig minst sagt. Precis som att han försöker hitta fel att racka ner på. Är han din chef eller bara en av cheferna? Du gör nog bäst i att försöka undvika honom så mycket du bara kan. Han verkar bara leta efter tillfällen att hugga. Låter otäck.
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 22:28:31, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
barracuber skrev:svarabhaktivokal skrev:Chrilleb skrev:
Christer
Han skrev ju varför. Vet du vad ångest vill säga?
Ja det gör jag. Men jag förstod inte att de två delarna av meningen hängde ihop.
Senast redigerad av svarabhaktivokal 2011-05-04 22:28:31, redigerad totalt 1 gång.
- svarabhaktivokal
- Anslöt: 2009-10-30
svarabhaktivokal skrev:barracuber skrev:Han skrev ju varför. Vet du vad ångest vill säga?
Ja det gör jag. Men jag förstod inte att de två delarna av meningen hängde ihop.
De e lugnt
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Återgå till Att leva som Aspergare