Värmlandsträff?
Ber om ursäkt för min tystnad och kan-ha-setts-som-ointresse, jag var mycket "out of sync". Hektisk vecka som tagit på mina krafter. Det var i alla fall trevligt att få träffa er och se er leva ut "in real life". I vanliga fall är jag mer levande än vad jag var idag.
Tycker samtliga var en positiv överraskning.
Tycker samtliga var en positiv överraskning.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Det var jättekul att träffa dig också! Jag anade att det kunde vara något sådant. Huvudsaken är att du orkade såpass mycket som att vara med i alla fall, så att man fick se dig. Många hade säkert valt att helt avstå i ett sådant läge, så jättekul att du kom och var med, precis så mycket som du orkade!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
Det var väldigt roligt att träffa alla! En positiv överraskning och även om jag var nervös i början (det blir jag alltid när jag träffar nya personer) kunde jag slappna av efteråt.
Jag är riktigt glad för att jag var med i träffen!
Jag är riktigt glad för att jag var med i träffen!
Senast redigerad av TheBoxSaysNo 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
- TheBoxSaysNo
- Anslöt: 2008-05-16
Pemer skrev:Hoppas man kan få klarhet, om inte annat får vi väl vara vid graven hela lördagen nästa år, och/eller sätta dit en lapp på graven kvällen innan...
Oj, vilket mysterium! Jag hade också varit görnyfiken i ett sådant fall och antingen lämnat lapp eller varit där och spionerat nästa år.
Lycka till! Du får berätta om ni någon gång kommit fram till vem det var.
Senast redigerad av TheBoxSaysNo 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
- TheBoxSaysNo
- Anslöt: 2008-05-16
Sköj och träffa alla! Pemer, Boxie och EarlyDay! Nu har vi sovit och käkat lång frukost och skall bort till Biltema, Bergvik köpcentrum och Ikea, kanske promenera nån mer bit. Många skojjiga samtal med nano, Lilla Gumman och geocache!
//Tibbs
//Tibbs
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Här är min lilla "bakomfilm"...
Här sitter vi (Tibbs o nano) o kollar på din film utan att du vet om det...
Vart har du dina andra filmer???!!!
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
Hej!
Träffen var mycket kul.
Geocache och undertecknad kom redan 11.31 till Karlstad, där msTibbs väntade. Vi gick omkring på stan med msTibbs fram till vi skulle träffas på busstationen 13.20.
Vi var sju stycken som åt på café Bakfickan inne på nån galleria: TheBoxSaysNo, earlydayminer, Pemer, msTibbs, nano, geocache och undertecknad.
Sen gick vi runt på stan ett slag. När det blev för kallt att vara ute gick vi till järnvägsstationen och satt inne i väntsalen och pratade. Efter en stund skiljdes vi åt.
Då nano, geocache och undertecknad skulle vara kvar till nästa dag hade vi blivit lovade att få sova hos msTibbs. Kvällen avslutades med att vi tog bussen till msTibbs, handlade på ICA och samtalade några timmar.
Idag samtalade vi en del på förmiddagen och hade det riktigt avslappnat. En snabb tur till Biltema, sen handla och hem till msTibbs för att laga till lunch och äta. Därefter fick geocache och undertecknad ta bussen till stan och sen tog vi tåget hem.
Hälsningar
Lilla Gumman
Träffen var mycket kul.
Geocache och undertecknad kom redan 11.31 till Karlstad, där msTibbs väntade. Vi gick omkring på stan med msTibbs fram till vi skulle träffas på busstationen 13.20.
Vi var sju stycken som åt på café Bakfickan inne på nån galleria: TheBoxSaysNo, earlydayminer, Pemer, msTibbs, nano, geocache och undertecknad.
Sen gick vi runt på stan ett slag. När det blev för kallt att vara ute gick vi till järnvägsstationen och satt inne i väntsalen och pratade. Efter en stund skiljdes vi åt.
Då nano, geocache och undertecknad skulle vara kvar till nästa dag hade vi blivit lovade att få sova hos msTibbs. Kvällen avslutades med att vi tog bussen till msTibbs, handlade på ICA och samtalade några timmar.
Idag samtalade vi en del på förmiddagen och hade det riktigt avslappnat. En snabb tur till Biltema, sen handla och hem till msTibbs för att laga till lunch och äta. Därefter fick geocache och undertecknad ta bussen till stan och sen tog vi tåget hem.
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
När jag klickade igång filmen kom det upp ett felmeddelade:
"An error occured, please try again later."
Någon mer som fick samma meddelande?
/geocache
"An error occured, please try again later."
Någon mer som fick samma meddelande?
/geocache
Pemer skrev:Här är min lilla "bakomfilm"...
Senast redigerad av geocache 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
Hm. Jag satte den som privat först när jag skickade upp den, för att se lite till hur den verkligen blev när YouTube hade bearbetat klart filen. Sedan ställde jag om den till offentlig, så att vem som helst ska kunna se den, men länken för att lägga in länk till den på Facebook funkade aldrig. Den står som offentlig när jag går in på administrationen på YouTube. Så det borde funka.
Jag har skickat upp den direkt till applikationen "Filmklipp" på Facebook också, är man med där kan man antagligen se den på adress http://www.facebook.com/video/video.php?v=164853533659
Jag har ju inget inställt så att utomstående besökare inte ska kunna se allt på min sida, utan vilken användare som helst bör kunna se den. Jag publicerade just länk till den i min profil nu. Prova, den som vill, så får vi se!
Jag har skickat upp den direkt till applikationen "Filmklipp" på Facebook också, är man med där kan man antagligen se den på adress http://www.facebook.com/video/video.php?v=164853533659
Jag har ju inget inställt så att utomstående besökare inte ska kunna se allt på min sida, utan vilken användare som helst bör kunna se den. Jag publicerade just länk till den i min profil nu. Prova, den som vill, så får vi se!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:34:48, redigerad totalt 1 gång.
Apropå kattsekvenserna i min film, här är en ganska ovanlig bild av alla katterna, som pappa plockade fram och mailade över till min dator. Själv har jag nog aldrig sett alla tre samlade så nära varandra samtidigt. Från vänster Peppsie, Ida och Sussie.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:34:51, redigerad totalt 1 gång.
Har för en liten stund sedan klivit på bussen mot stockholm och åkt i ca 9 minuter.
Tack för att vi fick sova hemma hos dig MsTibbs, det hade varit tråkigt att sitta hemma, så tack för sällskap med
Jag mådde bra av det hela
Trevligt att träffa er alla
Jag kommer gärna tillbaka när det blir en ny träff, oavsett om det blir snart eller långt fram.
Tack för att vi fick sova hemma hos dig MsTibbs, det hade varit tråkigt att sitta hemma, så tack för sällskap med
Jag mådde bra av det hela
Trevligt att träffa er alla
Jag kommer gärna tillbaka när det blir en ny träff, oavsett om det blir snart eller långt fram.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 21:34:51, redigerad totalt 1 gång.
Jag har haft skitkul, intressant att tala med nya folk, i synnerhet dessa som jag haft mycket lätt att tala med, hoppas jag får träffa folk igen nån gång (pengar och nervositet gah!), antar det är en tidsfråga.
*frivillig cyberkram*
*frivillig cyberkram*
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 21:34:51, redigerad totalt 1 gång.
Hej MsTibbs!
Nervositet?? Var hade du den någonstans, jag märkte inget av sådant, fast jag "letade". Du var ju lugn som en filbunke!
*tar emot MsTibbs cyberkram och skickar den vidare*
Nervositet?? Var hade du den någonstans, jag märkte inget av sådant, fast jag "letade". Du var ju lugn som en filbunke!
Senast redigerad av geocache 2011-05-04 21:34:51, redigerad totalt 1 gång.
geocache skrev:Hej MsTibbs!
Kanske mest innan, före jag vet om jag är trygg på folk. Jag är trygg på er. Men mest är det nog hur tunnelbanesystemet fungerar exempelvis, jag begriper mig inte på remsorna, att ta mig fram och tillbaka utan att åka fel och bli ruinerad...
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 21:34:51, redigerad totalt 1 gång.
Jag såg inte heller mycket av nervositet hos MsTibbs faktsiskt men lite kunde jag nog se emellanåt men inte mycket som syntes.
Många trevliga och intressanta disskussioner tycker jag, både med MsTibbs och andra
Jag fick äran att visa MsTibbs mitt favoritspel (och typ det enda jag spelar), det var kul
Många trevliga och intressanta disskussioner tycker jag, både med MsTibbs och andra
Jag fick äran att visa MsTibbs mitt favoritspel (och typ det enda jag spelar), det var kul
Senast redigerad av nano 2011-05-04 21:34:51, redigerad totalt 1 gång.