Träff i Västerås
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Träff i Västerås
Hej
Är ny här och min son har precis fått sin diagnos och nu undrar jag om det finns nån Aspergerträff eller liknande i Västerås?
// Malin
Är ny här och min son har precis fått sin diagnos och nu undrar jag om det finns nån Aspergerträff eller liknande i Västerås?
// Malin
Senast redigerad av MammaMalin 2011-05-04 22:02:53, redigerad totalt 1 gång.
- MammaMalin
- Ny medlem
- Anslöt: 2009-10-03
Spontant intresserad trots att jag inte bor i Västerås utan i Stockholm.
Några tankar om när?
Finns det möjligen annat att göra än att fika?
Fast jag tycker iofs att fika är gott oftast
Lugn miljö skulle jag uppskatta.
Några tankar om när?
Finns det möjligen annat att göra än att fika?
Fast jag tycker iofs att fika är gott oftast
Lugn miljö skulle jag uppskatta.
Senast redigerad av nano 2011-05-04 22:02:53, redigerad totalt 1 gång.
fika fika fika fika fika
men jo, det kanske skulle vara något... men jag tror itne chansen att jag dyker upp är stor, med tanke på de lite limiterade färdsätten jag har till förfogande.
men rätta mig om jag har fel, du stämmer träff för din son nu eller?
men jo, det kanske skulle vara något... men jag tror itne chansen att jag dyker upp är stor, med tanke på de lite limiterade färdsätten jag har till förfogande.
men rätta mig om jag har fel, du stämmer träff för din son nu eller?
Senast redigerad av AK 2011-05-04 22:02:53, redigerad totalt 1 gång.
Hej!
Västerås är rätt nära Ludvika. Jag kan tänka mig träff där, men inte just nu eftersom jag och maken ska på träff till Karlstad snart.
Dock kan jag tänka mig att vi träffas några timmar en lördag eller söndag och fikar eller äter, och så åker vi hem igen. Men det får bli när ekonomin tillåter. I januari, kanske.
Hälsningar
Lilla Gumman
Västerås är rätt nära Ludvika. Jag kan tänka mig träff där, men inte just nu eftersom jag och maken ska på träff till Karlstad snart.
Dock kan jag tänka mig att vi träffas några timmar en lördag eller söndag och fikar eller äter, och så åker vi hem igen. Men det får bli när ekonomin tillåter. I januari, kanske.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01