Hur är forummedlemmarna utspridda? (Omröstning)
71 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Hur är forummedlemmarna utspridda?
Titti skrev:MissNervvrak skrev:Vore intressant att se var folk här på forumet bor. Jag har fått intrycket av att stockholmare och skåningar är överrepresenterade, men den här omröstningen kanske överbevisar min teori.
EDIT: Jag ville egentligen ha med samtliga län bland omröstningsalternativen men tyvärr så gick inte det. Man kunde inte ha med så många val.
Admin:
Jag vet inte exakt hur många val man kan ha med men åtminstone tio går bra. Vill du ha hjälp så kan jag bistå med det men det kanske är för sent?
Det är nog lite sent eftersom så många har röstat redan... men tack iallafall, Titti!
Senast redigerad av MissNervvrak 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
- MissNervvrak
- Inaktiv
- Anslöt: 2009-06-28
En kall stad i ett varmt land.
Samtliga bör kunna lista ut vilken stad i vilket landskap.
Samtliga bör kunna lista ut vilken stad i vilket landskap.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Zombie skrev:Og er der ingen, der véd, hvad der ligger öst for Köbenhavn? Asien.
Fel! Öster om Köpenhamn finns ett vatten som heter Öresund, och åker man över det kommer man till Skåne.
Asien kommer man till om man åker båt från Stockholm rakt österut. Det är alltså namnet på den andra STOORA landmassa som breder ut sig på andra sidan havet, öster om Uppland och Södermanland. (Ser du Duras jag fick in det på kartan, bra va?)
Senast redigerad av Jossan 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
Jossan skrev:Zombie skrev:Og er der ingen, der véd, hvad der ligger öst for Köbenhavn? Asien.
Fel! Öster om Köpenhamn finns ett vatten som heter Öresund, och åker man över det kommer man till Skåne.
Asien kommer man till om man åker båt från Stockholm rakt österut. Det är alltså namnet på den andra STOORA landmassa som breder ut sig på andra sidan havet, öster om Uppland och Södermanland. (Ser du Duras jag fick in det på kartan, bra va?)
kanon. Och rätt stavat också....
Senast redigerad av Duras 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
Har precis flyttat, men inom Skåne. Kommer från början från Borås (Västa Götalands län).
Senast redigerad av hysteriskt 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
- hysteriskt
- Anslöt: 2008-04-04
Lame att mitt län inte finns med. Diskriminering! Diskriminering!
Senast redigerad av FakkDöWörld 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
- FakkDöWörld
- Anslöt: 2010-09-29
Miche skrev:Är inte ditt län Annat län då (som mitt är...)?
Det är det nog, men tycker mitt län är så pass viktigt att det borde fått stå skrivet...
Senast redigerad av FakkDöWörld 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
- FakkDöWörld
- Anslöt: 2010-09-29
Högst tio alternativ per omröstning har jag för mig. Så där en fyra - fem nya sammanlänkade trådar för att täcka alla län i Sverige och Svenskfinland plus "Övriga Finland", "Estland" (lär finnas några få estlandssvenskar kvar där), övriga Norden (per land?) och resten av världen per världsdel eller så?
Senast redigerad av Zombie 2011-05-04 21:53:22, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Intressanta intressen