En HippHipp-kväll med Anders & Johan i Sthlm
4 inlägg
• Sida 1 av 1
En HippHipp-kväll med Anders & Johan i Sthlm
Anders Jansson & Johan Wester har precis påbörjat tv-inspelningen av HippHipp säsong 3 och kan konstatera att Tony och Zunken gör nya klipp, Mike Higgins är ute på fältet med ny kompis, Göran och Jolanta lanserar en het kändisdestination och att en ny medelålders karaktär i uniform gör entré.
I oktober passar de på att åka till Stockholm och Göteborg för att köra tre s.k. manusspånarshower. Det handlar om HippHipp-kvällar där publiken kommer med idéer och tips på innehållet till HippHipp. Anders och Johan tycker i alla fall att detta är ett skoj sätt att möta dig som publik.
Dessutom är det första gången de är norr om Karlskrona och möter HippHipp-entusiaster live.
Tisdag 13 oktober 20.00 kommer de till Södra Teatern i Stockholm!
Fler som är på? Det är mitt emellan Tacos-tisdag och träffgruppstisdag!
Tips till göteborgare: Kvällen efter är de på Lisebergsteatern i Göteborg. Två föreställningar t o m, 18.00 och 20.00.
Mitt tips är att det här handlar om att bestämma sig snabbt och boka väldigt omgående... Stockholmsforumister som gillar HippHipp, hör av er!
Biljetterna kostar 220 kronor.
I oktober passar de på att åka till Stockholm och Göteborg för att köra tre s.k. manusspånarshower. Det handlar om HippHipp-kvällar där publiken kommer med idéer och tips på innehållet till HippHipp. Anders och Johan tycker i alla fall att detta är ett skoj sätt att möta dig som publik.
Dessutom är det första gången de är norr om Karlskrona och möter HippHipp-entusiaster live.
Tisdag 13 oktober 20.00 kommer de till Södra Teatern i Stockholm!
Fler som är på? Det är mitt emellan Tacos-tisdag och träffgruppstisdag!
Tips till göteborgare: Kvällen efter är de på Lisebergsteatern i Göteborg. Två föreställningar t o m, 18.00 och 20.00.
Mitt tips är att det här handlar om att bestämma sig snabbt och boka väldigt omgående... Stockholmsforumister som gillar HippHipp, hör av er!
Biljetterna kostar 220 kronor.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 21:49:29, redigerad totalt 1 gång.
Jag har aldrig riktigt sett på det här programmet av någon anledning, men har en bror som alldeles nyligen medverkade som statist i ett klipp med Tony och Zunken. Så det får väl bli ändring på det då kanske.
Senast redigerad av Micke 2011-05-04 21:49:29, redigerad totalt 1 gång.